مشخصات و قیمت میلگرد کویر کاشان

میلگرد کویر کاشان-کاماپرس

محصولات مجتمع فولاد کویر کاشان شامل ۴۰ گرید فولادی و ۴۵۰ سبد محصولی با کاربرد ساختمانی و صنعتی است.

این مجموعه ۱۰ درصد از نیاز بازار داخلی به میلگردهای ساختمانی و نیاز صنایع وابسته به کلاف‌های فولادی را تامین می‌کند. میلگرد کویر کاشان، یکی از برندهای این کارخانه است که شامل انواع میلگرد در سایزها و گریدهای مختلف  می‌شود.

به گزارش کاماپرس، قیمت میلگرد کویر کاشان که با توجه به کاربردهای گسترده در صنایع مختلف و ساختمان سازی از اهمیت بالایی در بازار برخوردار است، به عوامل گوناگونی همچون نوسانات بازار ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل، قیمت مواد اولیه، شرایط سیاسی و اقتصادی منطقه و همچنین نوع و سایز میلگرد بستگی دارد.

در این گزارش، محصولات فولاد کویر کاشان و ویژگی‌های میلگرد آن مورد بررسی قرار گرفته است.

محصولات فولاد کویر کاشان

مجتمع فولاد کویر کاشان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع میلگرد در کشور، محصولات خود را در دو دسته صنعتی و ساختمانی تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. انواع تولیدات صنعتی مجتمع فولاد کویر کاشان شامل وایراد در درجات کم کربن، کربن متوسط و پرکربن و همچنین وایراد مصرفی به منظور تولید الکترون و سیم جوش است. فولاد کویر کاشان در ابتدا با هدف تولید محصولات ساختمانی راه‌­اندازی شد و امروزه محصولات ساختمانی بسیار متنوعی را تولید می‌کند.

راز آسمان پایتخت

میلگرد کویر کاشان-کاماپرس

مشخصات میلگرد کویر کاشان

کارخانه مجتمع فولاد کویر کاشان، میلگردهای ساده و آجدار، کلاف ساده و شاخه‌ای را در تمام مقاطع تولید می‌کند. محصولات آجدار در گریدهای A2، A3 و A4 و انواع ساده در گرید A1 ساخته می‌شوند. با استفاده از روش پردازش حرارتی، کیفیت محصولات این کارخانه بسیار بالا بوده و مقاطع فولادی، داکتیل (چکش‌پذیری) مناسبی دارند.

تولید محصولات گرید A4، یکی از نقاط قوت این کارخانه است که تعداد کمی از کارخانه­ها در ایران قادر به تولید آن هستند. همچنین تولید محصولات گرید SAE1010 و C10C از دیگر نقاط قوت این مجتمع است.

وزن محصولات تولید شده در کویر کاشان، در بازه‌های تعریف‌شده توسط استاندارد ملی ایران رعایت می‌شود و با انجام کالیبراسیون بالا در فرایند آج‌زنی، مصرف میلگرد در پروژه‌های ساختمانی کاهش می‌یابد. این کارخانه از انواع استانداردهای داخلی و بین‌المللی همچونDIN، BS  و ASTM در ساخت محصولات خود پیروی ‌می‌کند.

مقاطع فولادی این کارخانه در سایزهای مختلف تولید می‌شود و با حک و تکرار لوگوی کویر (kavir) و سایز و رده محصول در سرتاسر شاخه‌ها، تشخیص اصالت محصولات و تفکیک میلگردها در پروژه‌های ساخت آسان می‌شود.

خرید میلگرد کویر کاشان

درجه حرارت مناسب، سرعت سرد کردن و سیستم ترمکس، کویر کاشان را قادر کرده که از شمش‌‌های با کربن پایین نیز میلگردهای آج‌دار 520 باکیفیت و قابلیت جوش‌پذیری خوب بسازد. این کارخانه میلگردهای با قطر 40 میلی‌‌متر تولید می‌کند که کمتر کارخانه‌‌ای قادر به ساخت آن‌ است. استفاده از این محصول میزان مصرف میلگرد در ساختمان سازی را کاهش می‌هد و در نتیجه هم باعث سبک‌‌سازی ساختمان می‌شود و هم از نظر اقتصادی مقرون‌ به‌ صرفه است.

برای خرید میلگرد کویر کاشان می‌توان از طریق شرکت‌های واسطه، کارخانه یا بورس اقدام کرد. سفارش میلگرد از کارخانه در مواقعی که قصد خرید بالای 24 تن دارید، روشی مقرون‌به‌صرفه است. یکی دیگر از راه‌های خرید میلگرد کویر کاشان، استعلام قیمت و خرید از طریق نمایندگی‌های معتبر است.

میلگرد کویر کاشان-کاماپرس

استعلام قیمت میلگرد کویر کاشان

قیمت روز میلگرد کویر کاشان همسو با نوسانات بازار به طور مرتب با کاهش یا افزایش مواجه می‌شود؛ لذا قیمت روز میلگرد کویر کاشان در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی این مجموعه به صورت روزانه اطلاع‌­رسانی می‌شود.

سفارش خرید میلگرد کویر کاشان

بازرگانی “آرادآهن”، یکی از بزرگترین مراکز فروش میلگرد کویر کاشان به صورت آنلاین است که سفارش‌­ها را در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال می‌کند. آراد آهن همچنین به منظور دسترسی راحت‌‌تر کاربران خود، جدیدترین قیمت انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد کویر کاشان را بلافاصله بعد از اعلام توسط کارخانه در سایت خود منتشر می‌کند.

متقاضیان می‌توانند سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سایت آراد آهن به آدرس aradahan.com ثبت کنند یا با شماره‌ تلفن ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آراد آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز