مزایای فروش اعتباری میلگرد در پروژه ها

لست سکند

میلگرد به دلیل کاربرد گسترده در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، از اهمیت ویژه‌ای در بازار آهن آلات برخوردار است و نوسانات قیمتی این محصول می‌تواند روی قیمت تمام شده ساختمان اثرگذار باشد. در همین راستا، فروش اعتباری میلگرد می‌تواند به سازندگان در روند بودجه‌بندی ساختمان و خرید به موقع آن کمک کند. ‌

کاماپرس در این گزارش به اهمیت خرید به موقع میلگرد در فرآیند ساخت و ساز و مزایای فروش اعتباری میلگرد پرداخته است.

اهمیت میلگرد در بودجه بندی ساخت و ساز

صنعت ساختمان به دلیل گستردگی و استفاده از تخصص‌ها و مواد اولیه بسیار متنوع، نیاز به بودجه‌بندی کاملی دارد تا بتوان از این طریق قیمت تمام شده مسکن را تا حد ممکن کاهش داد. یکی از مواد اولیه اصلی و پرکاربرد در این صنعت، میلگرد است. به جرات می‌توان گفت که هزینه خرید میلگرد در ساختمان از سایر مواد اولیه بیشتر است. انواع میلگرد در بخش‌های مختلف صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و خرید به موقع این محصول می­تواند علاوه بر کاهش هزینه تمام شده، مانع توقف ساخت و ساز در شرایط نوسانی بازار ‌شود.

انواع میلگردهای 12، 14 و 16 و سایر سایزها در بخش‌های مختلف ساختمان به کار گرفته می‌شود و هر کدام از آ‌ن‌ها قیمت متفاوتی دارد. قیمت میلگرد به صورت روزانه و بر اساس نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و عرضه و تقاضا مشخص می‌شود و همین موضوع اهمیت خرید به موقع آن را بالا می­برد.

میلگرد

راز آسمان پایتخت

مزایای خرید اعتباری میلگرد

در حال حاضر فروش اعتباری میلگرد در برخی شرکت‌ها و سایت‌ها انجام می­شود که این کار مزایای زیادی برای سازندگان دارد. به طور کلی خرید میلگرد نیازمند هزینه بالایی است. گاهی اوقات سازندگان فرصت آن را دارند که میلگرد مورد نیاز برای پروژه‌ خود را با کمترین قیمت خریداری کنند، اما ممکن است نقدینگی لازم را برای این کار نداشته باشند. این افراد برای از دست ندادن فرصت، می‌توانند میلگرد را به صورت اعتباری و با قیمت دلخواه، خریداری و هزینه آن را بعدا پرداخت کنند.

همچنین منتظر ماندن برای تامین بودجه خرید میلگرد ممکن است سازندگان را از نظر زمانبندی پروژه با مشکل مواجه کند؛ چرا که گاهی تامین بودجه ممکن است چند ماه طول بکشد و معطل ماندن پروژه در این مدت می‌تواند زیان‌های اقتصادی زیادی را به سازندگان تحمیل کند.

برخی از فعالان اقتصادی نیز علاقه­مند هستند که مواد اولیه را در همان ابتدای کار تهیه کنند تا مانع اثرگذاری تورم بر قیمت مواد اولیه و قیمت تمام شده پروژه خود کنند. این افراد نیز می‌توانند میلگرد مورد نیاز خود را از طریق فروش اعتباری میلگرد، خریداری کرده و مبلغ آن را در سررسید یا به صورت اقساطی پرداخت کنند.

میلگرد

شرایط فروش اعتباری میلگرد در «آیرومارت»

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری آیرومارت بیش از سه دهه است که در بازار آهن آلات فعالیت می‌کند و زمینه خرید آنلاین محصولاتی همچون میلگرد، تیرآهن، لوله، پروفیل و سایر مقاطع فولادی و فلزی را فراهم کرده ‌است. ارائه مشاوره، استعلام آنلاین قیمت، ارسال سریع بار به سراسر کشور و تضمین کیفیت محصولات خریداری شده، از جمله خدمات آیرومارت است. این شرکت با شعار «یک کلیک تا خرید آهن» هدف خود را فراهم کردن قابلیت خرید بسیار آسان محصولات فولادی و آهنی در کمترین زمان ممکن قرار داده است.

برای استفاده از مزایای فروش اعتباری میلگرد در آیرومارت، می‌توان از روش‌های مختلف اقدام کرد. برای نمونه، با استفاده از چک صیادی به نام خود می­توانید مقدار میلگرد مورد نیاز را از این مجموعه تهیه کنید که در این روش نیاز به اعتبارسنجی بانکی دارید. همچنین آیرومارت، فروش اعتباری میلگرد را با استفاده از اعتبار اسنادی (ال سی) و ضمانت‌نامه بانکی فراهم کرده است تا همه فعالان صنعتی کشور بتوانند با شرایط مد نظر خود از این فرصت استفاده کنند.

این شرکت انواع مختلف میلگرد آجدار و ساده را به این روش به فروش می‌رساند. میلگرد برندهای معتبر مانند میلگرد اصفهان، میلگرد نیشابور، میلگرد جهان فولاد سیرجان، میلگرد امیرکبیر، میلگرد اهواز، میلگرد ابرکوه و میلگرد ابهر نیز در این سایت به روش فروش اعتباری قابل تهیه است.

متقاضیان برای استعلام قیمت و خرید آنلاین آهن آلات و محصولات فولادی می‌توانند به وبسایت آیرومارت به آدرس www.iromart.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02145306 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : آیرومارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز