مزایای خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

خرید آپارتمان شهرک صدف اندیشه-کاماپرس

شهرک صدف اندیشه به لحاظ تقسیمات شهری جزو مناطق شهریار محسوب می‌شود و در همسایگی فاز 3 اندیشه قرار دارد؛ به همین دلیل بعضا این شهرک را قسمتی از فاز 3 اندیشه به حساب می‌آورند. این منطقه دارای امکانات رفاهی، آموزشی، ورزشی و درمانی خوبی است و بدین جهت خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه گزینه‌ مناسبی خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش مزایای خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه را بررسی کرده است.

خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

شهرک صدف اندیشه واقع در فاز 3 دارای آپارتمان‌های لوکس با بهترین امکانات است. آپارتمان‌های با متراژ بالای آن دارای امکاناتی مانند آبنمای شیشه‌ای در تراس، آسانسور مبله، آبشار معلق، زمین تنیس، باغ چینی، پارک کودک، سالن‌های ورزشی متنوع و اجتماعات، سینمای سه بعدی، استخر روباز، سالن بیلیارد، اسکواش و بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی دیگر است؛ به همین دلیل گاهی این امکانات باعث شباهت این آپارتمانها به هتل­های پنج ستاره می‌شود. خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه علاوه بر ارائه امکانات و شرایط عالی، نزدیک به شهر تهران نیز بوده و رفت و آمد به آن آسان است؛ بنابراین بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است. شهرک صدف اندیشه از مناطقی است که به شدت ساخت و ساز در آن جریان دارد و سالانه متقاضیان بیشتری را برای سرمایه‌گذاری از استان‌های البرز و تهران به سوی خود جذب می‌کند. بیشتر افرادی که خواهان خرید یک ساختمان با امکانات لوکس و به روز هستند، به سراغ این شهرک می‌روند؛ از همین رو خرید آپارتمان در شهرک صدف بسیار رونق یافته است.

خرید آپارتمان شهرک صدف اندیشه -کاماپرس

آشنایی با ساکنین و امکانات آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

اغلب ساکنان آپارتمان در شهرک صدف اندیشه افرادی فرهنگی یا کارمند هستند. این شهرک به دو کلان شهر کرج و تهران بسیار نزدیک بوده و به همین دلیل امکان تردد و رفت و آمد برای شاغلان و کسبه به راحتی امکان‌پذیر است. در شهرک صدف اندیشه تمامی اصول و فنون زیرساخت‌های شهری به درستی رعایت شده و خیابان‌های موجود در این شهرک از استانداردهای لازم برخوردارند. شهرک صدف اندیشه از نظر موقعیت جغرافیایی در نقطه بسیار خوبی واقع شده؛ چراکه به مراکز مهم دسترسی مناسبی دارد. بیمارستان نور، تعمیرگاه مدیران خودرو،  انواع رستوران مانند رستوران سبلان سبز، فروشگاه افق کوروش، مرکز خرید زیتون، چندین آموزشگاه موسیقی، درمانگاه شبانه روزی، فضای گردشی و تفریحی، بانک‌های دولتی و خصوصی، مراکز پست و مخابراتی، پلیس انتظامی، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، میدان‌های بزرگ میوه و تره بار، پارکینگ عمومی، پارک‌ها و فضای سبز متعدد، ایستگاه آتش نشانی، مدارس گوناگون در هر مقطعی، دانشگاه پیام نور، کتابخانه و فرهنگسرا از امکانات و اماکن موجود در شهرک صدف اندیشه است. عوارض‌های قانونی شهرک صدف به شهرداری شهریار واریز می‌شود و به همین دلیل شهرداری شهریار وظیفه دارد خدمات شهری کافی را به شروندان این شهرک ارائه دهد.

راز آسمان پایتخت

آب و هوای شهرک صدف اندیشه

شهرک صدف اندیشه در نزدیکی فاز 3 شهرک اندیشه قرار گرفته و به شهریار نیز بسیار نزدیک است. شهریار دارای فضاهای سبز و آب و هوای پاک و بدون آلودگی است؛ بدین جهت شهرک صدف اندیشه در همه روز‌های سال معمولا از آب و هوای بسیار خوبی بهره‌مند است. از طرفی این شهرک در مجاورت کوهپایه‌های البز واقع شده و از بادهای خنک شهریار نیز بی­نصیب نیست. این شهرک در تمامی ایام بهار، تابستان و پاییز دارای آب و هوای مطبوع و دلپذیر بوده و می‌توان گفت نوعی آب و هوای ییلاقی دارد. علاوه بر آن، بارش برف و باران در این منطقه بالاست و مشکلی از بابت آب ندارد؛ به همین دلیل خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه از مواردی است که کارشناسان مسکن آن‌ را توصیه می‌کنند.

خرید آپارتمان شهرک صدف اندیشه-کاماپرس

خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه با «مسکن کیان»

مسکن کیان با ۱۰ سال رزومه کاری موفق دارای مشاوران مجرب و باسابقه و همچنین مدیریتی فعال و پیگیر است. این مجموعه شناختی بسیار کامل از بیشتر سازندگان نام آشنا و پروژه‌های این منطقه دارد. مشتریانی که سال‌ها با مدیریت این دفتر کار کرده­‌اند، خودشان نمایندگان بسیار خوبی برای معرفی‌ این مجموعه به شمار می­روند. اصول کار این مجموعه بر پایه رضایتمندی مشتریان بوده و در زمینه مشاوره و همراهی آنان در انواع معاملات ملکی از ابتدا تا آخرین مرحله تخصص دارد.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید آپارتمان می­توانند به وبسایت https://maskankian.com یا به صورت حضوری به آدرس شهر جدید اندیشه تهران، فاز سه، شهرک صدف، بلوار توحید (بلوار بیمارستان)، جنب مهد فرش مراجعه کنند‌. همچنین از طریق شماره تلفن 02165504860 می‌توانند با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند. انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز