مزایای تمدید پشتیبانی نرم افزار حسابداری

پشتیبانی نرم افزار -کاماپرس
لست سکند

نرم افزارهای حسابداری تا حد بسیار زیادی باعث تسهیل فرآیند حسابداری مدرن نسبت به حسابداری سنتی شده‌اند. با وجود اینکه سابقه و دانش حسابداری باعث مهارت بیشتر افراد در این زمینه می‌شود، ولی ممکن است که افراد در هنگام استفاده از نرم افزارهای حسابداری دچار مشکلاتی شوند. در این شرایط، افراد نیاز به تمدید پشتیبانی از نرم افزار حسابداری دارند تا بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی مزیت‌های تمدید پشتیبانی نرم افزار حسابداری پرداخته است.

در چه صورتی نیاز به خدمات پشتیبانی داریم؟

پشتیبانی نرم افزار حسابداری، یکی از آشناترین عبارت‌ها برای کاربران عرصه نرم افزار است. در واقع منظور از پشتیبانی، خدمات بعد از فروش و سرویس‌دهی به مشتریان است که اهمیت بسیاری زیادی هم برای تولیدکنندگان و هم مشتریان دارد. خدمات پشتیبانی از نرم افزارهای حسابداری در شرکت‌های مختلف متفاوت است و کاربران می‌توانند از امکانات متعددی بهره‌مند شوند.

به‌­روزرسانی نرم‌ افزار حسابداری

نرم ‌افزارهای حسابداری معمولا یک سال پس از استفاده، نیاز به آپدیت و به‌روزرسانی خواهند داشت. دریافت به‌روزرسانی جدید باعث می‌شود که نقص‌ها و ایرادات قبلی برنامه از بین برود و کارکرد نرم افزار بهبود یابد. همچنین به‌روزرسانی باعث دریافت امکانات و قابلیت‌های جدید می‌شود. کاربران با تمدید پشتیبانی نرم ‌افزار خود می­توانند از آپدیت و به‌روزرسانی جدید نرم افزار حسابداری بهره‌مند شوند که در این صورت بعضی از باگ‌های قبلی نرم افزار از بین خواهد رفت و استفاده از آن برای کاربران ساده‌تر خواهد شد. همچنین جدیدترین تغییرات مطابق با آخرین استانداردهای مالی ایران بر نرم افزار اعمال خواهد شد.

بیمه کردن برنامه

کاربران با تمدید کردن پشتیبانی خود می‌توانند اطلاعات و عملکرد نرم افزار خود را بیمه کنند و از امنیت اطلاعات و داده‌های نرم افزار خود اطمینان حاصل کنند.

راز آسمان پایتخت

امکان دریافت پشتیبانی تلفنی

با توجه به اینکه در زندگی مدرن، فرصت بسیار کمی برای انجام بسیاری از کارهای حضوری وجود دارد، استفاده ازخدمات و پشتیبانی تلفنی باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می­شود.

رفع اشکالات پیش آمده

هر چه افراد در دانش حسابداری مهارت داشته باشند، ممکن است در استفاده از نرم افزار دچار مشکل شوند. در این شرایط، اشکالات ممکن است از نوع نرم افزاری یا سخت‌افزاری باشند.

پشتیبانی نرم افزار حسابداری-کاماپرس

بهترین نرم افزار حسابداری را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت محاسب پرداز حکمت، یکی از نمایندگی‌های منتخب رسمی نرم افزار حسابداری هلو اپکس است. این مجموعه با بیش از چندین سال سابقه در زمینه IT، فروش و پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری، در این حوزه به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازد. این شرکت با برخورداری از کارشناسان جوان، متعهد و فعال خود در زمینه IT در طی سه سال اخیر از فعالیت خود توانسته به 3000 بنگاه اقتصادی خدمات ارائه کند. محاسب پرداز حکمت با فراهم کردن زیرساخت‌های فنی لازم توانسته به بهترین نحو ممکن به مشتریان خود خدمات پس از فروش و پشتیبانی ارائه دهد.

تحت شرایطی که کاربران در استفاده از نرم افزار حسابداری هلو، اطلاعات کافی نداشته یا دچار مشکل شده باشند، می‌توانند از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه محاسب پرداز حکمت مشکل خود را برطرف کنند. این شرکت با بیمه کردن برنامه هلو سبب شده که افراد با تمدید پشتیبانی بتوانند به راحتی از مزیت‌های آن برخوردار شوند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به وبسایت /https://mohasebpardaz.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : محاسب پرداز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز