مرور عملکرد آسیاتک در سال98

شرکت ارتباطات آسیاتک یا انتقال داده‌های آسیاتک با تکیه بر سابقه 16 ساله خود در عرصه ارتباطات زیرساخت کشور توانسته است بیش از ۱٬۳۰۰٬۰۰۰ پورت در ۱۴۰۰ مرکز مخابراتی در شهرهای مختلف ایران ایجاد کند و سرویس‌های متنوعی به قشرها مختلف جامعه و سازمان‌ها ارائه دهد.

کاماپرس در ادامه روند بررسی برندهای شاخص،به مرور عملکرد آسیاتک طی سال 98 پرداخته است؛

شروع به کار رسمی تماشاخونه

آسیاتک با هدف ارائه سرویس های جدید ارزش افزوده برای مشترکین و ارائه محتوای مناسب، تماشاخونه را به عنوان یکی از سایت های تماشای فیلم و سریال کشور، راه اندازی کرد. وجود فیلم های روز، استفاده از فیلم هایی با درجه کیفیت فنی، تکنیکی و ارزش هنری مناسب، دوبله و زیر نویس حرفه ای و امکان مطالعه نقد و نظرات سایر بازدید کنندگان پیش از تماشای فیلم ها بخشی از ویژگی های این سایت هستند.

خدمات ابری آسیاتک

راز آسمان پایتخت

این شرکت در راستای ارائه خدمات متنوع و متناسب با تکنولوژی های جدید و به روز دنیا  و  همچنین با هدف جذب و جلب رضایت هرچه بیشتر مشترکین و متقاضیان، خدمات سرور ابری ساعتی (در حوزه IaaS ) را  با  ویژگی هایی نظیر کاهش هزینه (Pay as you go)، مدیریت منابع، مقیاس پذیری ، ارائه سرویس برحسب نیاز و تقاضای مشترک، در دیتاسنتر آسیاتک فراهم نموده است.

امکان انتخاب و خرید خطوط تلفن رند آسیاتل

با توجه به این که انتخاب، خرید و قابلیت جابه جایی خطوط رند تلفن ثابت برای سازمان ها، شرکت ها و برخی اشخاص حقیقی دارای اهمیت ویژه ای است، به جهت سهولت دسترسی به شماره های رند ، آسیاتک اقدام به واگذاری این خطوط ، از درگاههای جدید نموده است.بر همین اساس با استفاده از سرویس تلفن ثابت “آسیاتل” و اینترنت آسیاتک، امکان انتخاب و انتقال شماره‌های تلفن ثابت ترابرد پذیر در سراسر کشور مهیا شده است.
هزینه‌های مقرون به صرفه ، امکان دریافت خطوط متعدد با شماره‌های رند، رایگان بودن تماس‌های داخلی و امکانات متعدد دیگر از جمله مزایای ویژه آسیاتل است.

تفاهم نامه همکاری با ستاد توسعه فناوری‏های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی

آسیاتک در راستای حمایت از استارت آپ ها  و شرکت های دانش بنیان کشور با انعقاد تفاهم نامه ای اقدام به همکاری با ستاد توسعه فناوری‏های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی کرده و محصولات و سرویس های ویژه‌ای را مختص شرکت های فوق الذکر طراحی و عرضه می‏کند.
بر اساس این گزارش پکیج‏های شرکت آسیاتک در زمینه های خدمات دیتاسنتر (IDC) شامل میزبانی سرور، اجاره سرور اختصاصی، مجازی و ابری، خدمات پهنای باند اختصاصی و اشتراکی، خدمات تلفن ثابت مبتنی برIP، خدمات ارزش افزوده VAS، امکان استفاده از public wifi در فرودگاه ها و مراکز تجاری و همچنین اینترنت پرسرعت/ADSL۲+  وTD-LTE  بوده که به استارت آپ‏ها و مراکز شتابدهی ارایه خواهد شد.

آسیاتک در تلکام 2019

آسیاتک با هدف ارائه راهکارهای سازمانی به مشتریان و متقاضیان محترم شرکتی و تجاری در این نمایشگاه شرکت کرد. آسیاتک انواع سرویس های تجاری اعم از  تلفن ثابت آسیاتل، خدمات دیتا سنتر، پهنای باند اختصاصی و همچنین پروژه های حوزه ICT از جمله طراحی ساخت دیتا سنتر را در این نمایشگاه به مخاطبان خود معرفی کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

شرکت آسیاتک در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ) حضوری پررنگ داشت. آسیاتک در نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۳۹۸، انواع بسته های جذاب و هیجان انگیز اینترنت پر سرعت ADSL۲+  به همراه پکیجی از سایر محصولات را با تخفیف های میلیونی هیجان انگیز ارائه کرد.

آسیاتک در بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام اصفهان

بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام اصفهان با حضور آسیاتک در روزهای هشتم الی دوازدهم آبان  ماه ۱۳۹۸ برگزار گردید.شرکت آسیاتک در این نمایشگاه با اقدام به برپایی غرفه، جدیدترین دستاوردهای خود را در راستای ارایه خدمات هر چه بهتر به کاربران و همچنین رضایت هر چه بیشتر مشترکین به نمایش گذاشت.

اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازیهای رایانه ای استان البرز

شرکت البرز ابتکار مبین (عامل فروش شرکت آسیاتک در استان البرز) با رونمایی از خدمات نوین در این نمایشگاه حضور داشت. رونمایی از سایت تماشاخونه به عنوان یکی از برترین سایت های تماشای فیلم در کشور، یکی از مزیت های حضور در این نمایشگاه بود.

حمایت آسیاتک از دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری

دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تامین مالی در صنعت گردشگری، با مشارکت شرکت آسیاتک، شرکت خدمات مسافرتی کارن پرواز پارسیان و نشریه مالی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و موزه ملی ایران مورخه ۱۴ مرداد در سالن همایش های موزه ملی ایران برگزار شد.

مرتبط با : آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز