مجوز وکالت حسام نواب صفوی تعلیق شد + جزئیات

تور لحظه آخری-کاماپرس

دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، از تعلیق مجوز وکالت حسام نواب صفوی وکیل و بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد.

به گزارش کاماپرس، براساس اعلام کمال رئوف دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ، حسام نواب صفوی در دادسرای کارکنان دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم شده است.

رئوف در این باره می گوید: طبق قانون اگر وکیلی از لحاظ کیفری مرتکب جرمی شود باید با او برخورد کرد. منصب وکالت بسیار حساس است و اگر کوچکترین محکومیتی برای یک وکیل در دادسرای کیفری وجود داشته باشد از لحاظ قانونی فرد باید تعلیق شود.

دادستان انتظامی مرکز وکلا در پاسخ به این سوال که تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی تا چه زمانی ادامه دارد می گوید: ما وظیفه داریم به این پروند رسیدگی کنیم. این پرونده ظرف مدت شش ماه تعیین و تکلیف خواهد شد. نواب صفوی محکوم شده و شاکی خصوصی داشته است و از آنجایی که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده ما موظف به رسیدگی به پرونده و تعلیق نواب صفوی هستیم.

داستان شکایت از حسام نواب صفوی چیست؟

راز آسمان پایتخت

سال گذشته شاهین صمدپور یکی از فعالهای رسانه ای در صفحه اینستاگرامش از اغفال یک دختر جوان توسط یکی از بازیگران معروف سینما خبر داد. البته شاهین صمدپور تا کنون هیچ اسمی از این بازیگر نبرده است، اما واکنش این بازیگر به اخبار منتشر شده و انتشار چند عکس و پست درباره این موضوع باعث شد نامش فاش شود.

حسام نواب صفوی که به دلیل بیماری کرونا به تازگی از بیمارستان مرخص شده است، با انتشار چند عکس از حکم دادگاه ، درباره پرونده ای که از او شکایت شده است نوشت:
متاسفانه در شرایطى که بنده در بستر بیمارى هستم ، شایعات و اکاذیبى پخش شده که بنده سالهاست در مورد آن سکوت کردم تا خانواده اى را که سوداى شهرت و منفعت طلبى دارند به خواسته شان نرسانم. اما سکوت در این شرایط،خیانت است.

او در ادامه این پست اینستاگرامی نوشته: این افراد که در محاکم نتواستند ادعاهاى واهى خود را که صرفا جهت آزار بنده و اخاذى مطرح میکردند ثابت کنند، آبروى بنده را نشانه گرفته اند تا با تحت فشار قرار دادن من به خواسته شان تن در دهم.

بدین وسیله بنده صراحتا از بزه هاى انتسابى، اعلام برائت می کنم و در فرصتى که حال مساعدترى داشته باشم مفصلا با شما مردم صحبت خواهم کرد اما اجازه ندهید با کلاهبردار نشان دادن بنده شما را فریب دهند و یا از این طریق از شما پولى دریافت کنند. رای دادگاه بالاترین دفاع است این خانواده جهت اخاذی از من شکایت می کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز