مارادونا برای دخترانش ارث نگذاشت

تور لحظه آخری-کاماپرس

یک رسانه ورزشی ایتالیایی خبر داده که دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین قبل از فوتش همسر سابق و دخترانش را از ارث محکوم کرده است.

به گزارش کاماپرس، مارادونا در دورانی که به عنوان بازیکن فوتبال بازی می کرد، دو بار رکورد گران ترین قرارداد نقل و انتقال فوتبالی را شکست. کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین همچنین در طول عمر خود با شرکت های همچون پوما قرارداد تبلیغاتی داشت.

همچنین مارادونا در 10 سال آخر عمر خود در کشورهای عربی و شرق آسیا به عنوان سرمربی فعالیت کرد. در این دوران هم توانست پول های خوبی را از صاحبان باشگاه ها دریافت کند.

با حساب و کتاب سرانگشتی هم می توان به این نتیجه رسید که مارادونا از نظر مالی وضع خوبی داشته است، اما ظاهرا به علت اختلاف با همسر سابق و دخترانش آن ها را از ارث محروم کرده است.

جنجال ارث و میراث مارادونا

راز آسمان پایتخت

بعد از مرگ دیگو ماردونا افرادی اعلام کرده اند که فرزند مارادونا هستند و هر روز به تعداد این افراد اضافه می شود. پلیس آرژانتین اعلام کرده این افراد مورد آزمایش دی ان ای قرار می گیرند، اما در صورتی که ثابت شود ادعایشان بی اساس بوده است مجازات خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «لا رپوبلیکا» ایتالیا خبر داد دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فقید آرژانتینی پیش از مرگش همسر سابق و دخترانش را از ارث محروم کرده بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اسطوره باشگاه ناپولی هفته گذشته به دلیل ایست قلبی درگذشت. اکنون موضوع ارث و میراث به یک جنجال تبدیل شده است. 11 نفر با هویت‌های مختلف مدعی شدند که فرزند اسطوره آرژانتینی هستند.

طبق گزارش‌های رسیده کل اموال مارادونا طبق حساب‌های بانکی مختلفش حدود 100 میلیون دلار است. البته مارادونا در بوینس آیرس یک خانه داشته که پیش از مرگش کسی از آن خبر نداشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم،عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مارادونا برای دخترانش ارث نگذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز