۳ هزار یورو جریمه برای ادای احترام به مارادونا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با شادی گلی که در بازی با اوساسونا به احترام مارادونا انجام داد، موجب جریمه سه هزار یورویی برای آبی اناری ها شد.

به گزارش کاماپرس، نمایش پیراهن دیگو مارادونا در نیوولز اولدبویز توسط لیونل مسی، برای باشگاه بارسلونا جریمه در پی خواهد داشت.

لیونل مسی پس از این که چهارمین گل بارسلونا را مقابل اوساسونا در لالیگا اسپانیا به ثمر رساند، پیراهن دیگو مارادونا در نیوولز اولدبویز را به نمایش گذاشت تا به او ادای احترام کند.

اما این کار مسی برای بارسلونا ۳ هزار یورو جریمه در پی خواهد داشت. ماده ۹۱ قانون اساسنامه انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌گوید، درآوردن پیراهن در شادی‌های پس از گلزنی با کارت زرد جریمه می‌شود، اما اگر این حرکت با نمایش هر نوع پیام سیاسی، مذهبی و … روی پوشش زیرین بازیکن همراه باشد، مستوجب مجازات نقدی معادل ۳ هزار یورو خواهد شد.

همچنین لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا طبق قوانین برای درآوردن پیراهنش کارت زرد دریافت کرد.

راز آسمان پایتخت

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 60 سالگی و در اثر حمله قلبی در آرژانتین فوت کرد، از او به عنوام پدر فوتبال جهان یاد می شود.

رکوردار رقم نقل و انتقالات فوتبال

مارادونا در دوران بازی خود در تیم های بوکا جونیورز، بارسلونا، ناپولی و سویا و نیولز اولد بویز به عنوان یک ستاره، در پست هافبک هجومی بازی کرد. مارادونا در بارسلونا و ناپولی به بیشتر موفقیت‌های باشگاهی‌اش دست یافت.

او دوران مربیگری خوبی نداشت وتقریبا در این عرصه زیاد موفقیت چمشگیری به دست نیاورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دیگو مارادونا همچنان در دورانی بازیکنی خود دو بار رکورد مالی نقل و انتقالات باشگاهی در جهان را شکست. او اولین بار با بهای ۵ میلیون یورو به بارسلونا در لالیگا و بار دوم با بهای ۶٫۹۵ میلیون یورو به ناپولی در سری آ پیوست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ورزشی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز