لژیونر تیم ملی فوتسال زنان از اولین کراش خود می‌گوید

لست سکند

تنها لژیونر زنان فوتسال ایران که به تیم سالازاراگوزا اسپانیا پیوسته، در مقابل دوربین قرار گرفته و از اولین تجارب زندگی خود می‌گوید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز و تماشای ویدیوهای جذاب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زهرا لطف‌آبادی دورازه ‎بان و تنها لژیونر تیم ملی فوتسال زنان ایران که 24 سال سن دارد و در حال حاضر در اسپانیا ساکن است، در مقابل دوربین «سوژه شوید» قرار گرفته و به سوالاتی درباره کودکی، نوجوانی، نحوه لژیور شدن، موانع‌ لژیونری و … پاسخ می‌دهد.

لطف‌آبادی که به گفته خود در کودکی هم پرجسارت بوده و در عین حال به بازیگری علاقه داشته، روحیه‌اش شرایطی را فراهم می‌کند که به سمت فوتسال برود. البته او در ابتدا به حسابداری در یک فست‌فود مشغول بوده ولی در نهایت فوتسال را انتخاب می‌کند.

راز آسمان پایتخت

تنها لژیونر زنان فوتسال ایران درباره تفریحاتش در اسپانیا، تفاوت بازی در ایران و اسپانیا، نحوه پوشش خود در اسپانیا و هنچنین اولین کراش زندگی خود نیز صحبت می‌کند که در ویدیو زیر می‌توانید تمامی سوال‌هایی که او پاسخ داده را مشاهده کنید:

زهرا لطف‌آبادی که پیش از این دروازه‌بان تیم فرهان ملارد بود و این تیم را به مرحله حذفی رساند، با عقد قراردادی تا سال 2024 میلادی به تیم اسپانیایی سالازاراگوزا پیوسته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز