لزوم نصب دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مداربسته

امروزه جرم و جنایت و دزدی وارد سطح جدیدی از سرعت شده است که همین امر وحشت زیادی را در بین مردم سرتاسر دنیا ایجاد می‌کند. یکی از بهترین روش‌های حل این مشکل، استفاده از سیستم‌های امنیتی در اطراف اموال و املاک خود است. هم اکنون انواع مختلفی از سیستم‌های امنیتی در بازار موجود هستند.

به گزارش کاماپرس، هر کدام از این سیستم‌های امنیتی دارای کارایی خاص خود بوده و برای کاربردی خاص مناسب هستند. بنابراین، بسته به نیاز شما (برای تامین امنیت محل کار، اموال و یا منزل) باید سیستم امنیتی مناسب خود را انتخاب کنید. دوربین‌های مدار بسته دارای حالت‌های مختلفی مثل دوربین‌های ضبط ویدیو بدون صدا، ضبط همزمان ویدئو و صدا، دوربین‌های مخفی و غیره هستند. علاوه بر این، این دوربین‌ها از نظر قیمت هم گستره‌ی وسیعی دارند.

اگر بخواهید یک دوربین مداربسته خوب بخرید باید مانند بسیار دیگر از محصولات صنعتی اجزا تشکیل دهنده آن را بشناسید. در این مطلب شما با اجزای یک دوربین مداربسته آشنا می‌شوید و در می‌یابید که کیفیت هر یک از این اجزا در کارکرد کلی دوربین مداربسته شما چه تأثیری می‌گذارد. دوربین‌ مداربسته از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر یک از این اجزا به نوبه خود در قیمت و کیفیت هر مدل از دوربین‌ها تأثیرگذارند. شناخت این قطعات به تفکیک کمک زیادی به مشتریان در انتخاب محصول درست می‌کند.

دوربین ها براساس Housing یا شکل ظاهری بدنه
دام (DOME ) : معنای لغوی دام، گنبد است که وجه تسمیه آن دقیقا بدلیل شکل ظاهری این دوربین است. این دسته از دوربین‌های مداربسته در جایی که لنز دوربین قرار می‌گیرد قطعه‌ای کروی شکل دارند گاهی این قطعه ثابت است و گاهی متحرک. در مدل‌هایی برای محافظت از لنز دوربین قطعه دام یا گنبدی شکل دوربین مداربسته یک شیشه بسیار مقاوم در برابر ضربه است.
دلیل استفاده پروژه کاران از مدل دوربین‌های سقفی
• شکیل بودن به لحاظ ظاهری.
• دشوار بودن امکان دسترسی به دوربین جهت کندن و غیر فعال سازی دوربین به دلیل نحوه نصب آن که عمدتا بصورت سقفی است.
• تشخیص زاویه دید دوربین از فاصله زیاد توسط بیننده مشکل است.

راز آسمان پایتخت

ایسنا در گزارشی نوشت:  یک چیز می‌تواند خیال شما را از کیفیت و کارکرد دوربینتان راحت کنند. یعنی شما با دیدن یک پارامتر می‌توانید به این اطمینان برسید که هر مشخصاتی که در هنگام خرید به شما وعده داده شده است برای شما تا مدت مناسبی کار می‌کند. این پارامتر گارانتی معتبر دوربین مداربسته شما است. گارانتی‌های بالا 15 ماه یعنی این که دوربین شما به هر مشخصاتی بیش از یک سال به راحتی برای شما کار می‌کند

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فراگسترالکترونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز