لاکچری ترین موتورسیکلت هارلی دیویدسون در سال 2024

لست سکند

هارلی دیویدسون به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای موتورسازی در دنیا شناخته می‌شود و هیچ محصولی با قیمت متوسط در خط تولید این مجموعه وجود ندارد. هارلی دیویدسون به عنوان یک برند لوکس محصولات خود را با امکانات بسیار پیشرفته تولید می‌کند که می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌ها را برای افراد در سفرهای جاده‌ای رقم بزند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی 10 مدل از لوکس‌ترین مدل‌های موتورهای هارلی دیویدسون پرداخته است.

موتورسیکلت هارلی دیویدسون 1980 FLT-80 Tour Glide

موتور 1980 FLT-80 Tour Glide جزو مدل‌های قدیمی با طراحی جذاب و متفاوت از استانداردهای امروزی تولید شده است. تغییرات ایجادشده در پایه‌های موتور، بدنi و داشبورد باعث شده که یکی از راحت‌ترین و لوکس‌ترین انتخاب‌ها برای سفر در جاده‌های ایالت متحده باشد. پایه‌های لاستیکی تعبیه‌شده در این موتور نقش زیادی در راحتی و کاهش لرزش در حین حرکت ایفا می‌کند. قسمت بار این موتور نیز دارای 55 پوند ظرفیت برای حمل بار است و موتور قدرتمند این مدل با 55 اسب بخار قدرت، سواری بی‌نظیری برای افراد رقم می‌زند. این مدل به قیمت چهار هزار و 950 دلار به فروش می‌رسد.

موتور هارلی دیویدسون مدل 1998 Ultra Classic Electra Glide Anniversary Edition

در دهه 1990 الکترا گلاید به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای سفر در جاده‌های آمریکا شناخته می‌شد و تنها رقیب واقعی آن، هوندا وینگ طلایی بود. نسخه اولترا کلاسیک الکترا گلاید دارای تعداد زیادی زنگ و سیستم صوتی است و قرار گرفتن صندلی آن در ارتفاع پایین‌تر، باعث می‌شود استفاده از آن راحت‌تر باشد. این مدل دارای 67 اسب بخار است و با قیمت شش هزار و 500 دلار یکی از لوکس‌ترین موتورهای این مجوعه است.

موتور هارلی دیویدسون مدل 2000 Heritage Softail

این مدل در آغاز سال‌ 2000 با فناوری مدرن و اجزای ارتقایافته معرفی شد ولی همچنان ظاهر کلاسیک و محبوب خود را حفظ کرد. سیستم Twin Cam تعبیه‌شده در این موتور با از بین بردن ارتعاشات، نقش مبثتی در حفظ تعادل موتور ایفا می‌کند. در قسمت صندلی این مدل پشتی سرنشین برای سواری راحت‌تر طراحی شده است. این مدل با موتور 50 اسب بخار، دارای قیمت 11 هزار و 500 دلار است.

راز آسمان پایتخت

موتور هارلی دیویدسون مدل 1986 FXRD Grand Touring Edition

این موتور فقط به مدت یکسال به طور محدود ساخته شد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تورهای طولانی‌مدت است. قاب‌های کناری این مدل طوری طراحی شده‌اند که امکان جابه‌جایی تعداد زیادی از وسیله‌ها را فراهم می‌کنند. فیرینگ‌های جلو این موتور به طرز منحصربه‌فردی طراحی شده‌اند و این مدل دارای ارزش 26 هزار و 999 دلار است.

موتور هارلی دیویدسون 2023 Electra Glide Highway King

این موتور در سال 2023 با ایجاد تغییراتی در مدل اصلی FLH Electra Glide سال 1986 تولید شد. در طراحی این موتور از میله‌های ایمنی برای حفاظت در هنگام تصادف استفاده شده است. طراحی کلاسیک و در عین حال استفاده از امکانات مدرن در تولید این مدل باعث شده که نزد بسیاری از موتورسواران محبوبیت ویژه‌ای داشته باشد.

موتور هارلی دیویدسون مدل2024 CVO Pan America

رویکرد هارلی دیویدسون در طراحی موتورهای خود محدود به کروزرهای خود نیست و مدل2024 CVO دارای ویژگی‌های جدیدتر و متمایزتری است که در مدل‌های کلاسیک دیده نمی‌شود. سیستم تعویض دنده سریع و چرخ‌های پره‌دار بدون لاستیک باعث شده این موتور یکی از توریستی‌ترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های هارلی دیویدسون باشد. این موتور دارای 150 است بخار است و به قیمت 28 هزار و 399 دلار به فروش می‌رسد.

موتور هارلی دیویدسون مدل2024 Ultra Limited

کروز کنترل تعبیه‌شده در این موتور باعث می‌شود که یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای پیمایش مسافت‌های طولانی باشد و موتور 93 اسب بخار آن تجربه پرقدرتی از سفر در جاده را برای افراد رقم می‌زند. این موتور به قیمت 32 هزار و 499 دلار به فروش می‌رسد.

موتور هارلی دیویدسون مدل 2024 Road Glide Limited

تفاوت زیادی بین دو مدل الترا لیمیتد و گلاید لیمیتد وجود ندارد و فقط تفاوت‌های جزئی در طراحی ظاهری قسمت جلو موتور وجود دارد. این مدل نیز به قیمت 32 هزار و 499 دلار به فروش می‌رسد.

موتور هارلی دیویدسون مدل 2024 CVO Road Glide

این مدل نیز در تعداد محدود و با یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌های ظاهری تولید شده و طرفداران خاص خود را دارد. یکی از بزگر‌ترین مزیت‌های این مدل، سیستم Reflex Defensive Rider است که باعث می‌شود خطرات احتمالی را پیش‌بینی کند. این مدل همچنین دارای موتور 115 اسب بخار است که سرعت و گشتاور بیشتری برای موتورسواران فراهم می‌کند و دارای ارزش44 هزار و 499 دلار است.

موتور هارلی دیویدسون مدل 2024 CVO Street Glide

این مدل با ویژگی‌های کلاسیک‌تر از CVO تولید می‌شود و رنگ فانتزی نارنجی آن توجه طرفداران ویژه‌ای دارد. این مدل افسانه‌ای با قیمت 44 هزار و 499 دلار به عنوان یکی از گران‌ترین موتورهای هارلی دیویدسون شناخته می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز