قیمت سکه 1 میلیون تومان ریزش کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها قیمت سکه با ریزش حدود یک میلیون تومانی نسبت به ظهر دیروز به روند نزولی خود در کانال ۱۲ میلیونی ادامه داده و آماده ورود به کانال ۱۱ میلیون تومانی است.

به گزارش کاماپرس، اخبار و گزارش های منتشر شده درباره وضعیت قیمت ها در بازار سکه حکایت از آن دارد که سقوط قیمتی که انتظار می رفت در روزهای پیش و بعد از کاهش شدید قیمت اونس جهانی طلا اتفاق بیفتد، در ساعت های عصرگاهی امروز در بازار سکه رخ داده است.

بنا به اعلام ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲ میلیون تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با کاهش ۴۵۰ هزار تومانی به ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع ‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، به ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با کاهش ۱۰۰ هزارتومانی به نسبت به دیروز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۵ هزار تومانی، به مبلغ یک ‌میلیون و ۱۸۸ هزار تومان و هر مثقال طلا با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به بهای ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم اقتصادی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز