قیمت سکه در کانال 16 میلیونی ثابت ماند

لست سکند

امروز چهارشنبه 23 مهرماه در حالی که قیمت طلای داخلی و اونس جهانی عکس هم حرکت کردند و اولی نزولی و دومی صعودی بود، معامله گران سکه شاهد ثبات قیمت این کالا در کانال 16 میلیونی بودند.

به گزارش کاماپرس، سکه امروز بعد از چند روز طوفانی سرانجام کمی آرام گرفت و تغییر قیمت نداشت. شاید معامله گران سکه از این که این کالا را با قیمت بالاتر خریداری کنند منصرف شده باشند و کمی به نتایج نظرسنجی های انتخابات آمریکا و پیروزی احتمالی بایدن اندیشیده باشند و شاید هم نبود اخبار نگران کننده سیاسی که متقاضیان را به تبدیل هر چه بیشتر ریال به سکه طلا تشویق کند موجب این ثبات بود.

به هر شکل بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز چهارشنبه به 16,300,000 (شانزده میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است. نیم سکه هم امروز به ۹,۰۰۰,۰۰۰ (نه میلیون) تومان رسید که نسبت به روز قبل بدون تغییر است. البته ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۶,۱۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و یکصد هزار) تومان نرخ گذاری شد ولی سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۳,۰۰۰,۰۰۰ (سه میلیون) تومان معامله شد.

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۴۴ درصدی، از ۱,۴۸۶,۲۱۱ (یک میلیون و چهارصد و هشتاد و شش هزار و دویست و یازده ) تومان به ۱,۴۷۹,۷۴۸ (یک میلیون و چهارصد و هفتاد و نه هزار و هفتصد و چهل و هشت ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۹۴ (یک هزار و هشتصد و نود و چهار ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت سکه در کانال 16 میلیونی ثابت ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز