قیمت روز گوشی شیائومی 19 شهریور 1401 / گوشی موبایل شیائومی قدیمی هم آپدیت می‌شود

لست سکند

شرکت‌های اندرویدی چند وقتی است که تصمیم گرفته‌اند سال‌های بیشتری را از گوشی‌هایشان پشتیبانی کنند. بیشتر آن‌ها از این به بعد بیش از سه سال برای گوشی‌های خود آپدیت جدید ارائه می‌کند. انواع گوشی موبایل شیائومی هم از همین قاعده پیروی خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی هم به این برندها پیوسته است و می‌خواهد برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود نیز رابط کاربری MIUI 13 را ارائه دهد. شیائومی به‌طور پیوسته در حال به‌روزرسانی گوشی‌های خود به رابط کاربری MIUI 13 است و  الان نیز در حال کار روی رابط کاربری MIUI 14 است.

اما خبر مهم‌تر اینکه این شرکت قصد دارد برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود نیز رابط کاربری MIUI 13 را عرضه کند و این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای علاقمندان شیائومی باشد.

آپدیتی برای تمام گوشی های موبایل شیائومی

وب‌سایت Xiaomiui گزارش داده است که ۵ گوشی قدیمی شیائومی شروع به دریافت MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲ کرده‌اند و در طول چند روز آینده آن را دریافت خواهند کرد این گوشی‌ها شامل چهار مدل ردمی و یک مدل پوکو می‌شوند. ردمی 9T، ردمی 9T NFC، ردمی نوت 9 پرو، ردمی نوت 9اس و پوکو ایکس 3 NFC نام این گوشی‌هاست.

راز آسمان پایتخت

این گوشی‌ها نسخه جهانی را دریافت خواهند کرد و شامل قابلیت‌‌های جدید و رفع باگ‌های قدیمی خواهد شد. برخی کاربران گزارش داده‌اند که هنوز آپدیت جدید را دریافت نکرده‌اند. گفتنی است که کاربران این گوشی‌ها باید کمی منتظر بمانند؛ چراکه این به‌روزرسانی به‌تدریج در حال انجام است.

کاربران پس از دریافت آپدیت باید به به بخش تنطیمات گوشی خود مراجعه کنند و در بخش About Phone روی گزینه MIUI version ضربه بزنند تا دریافت آپدیت مورد بررسی قرار بگیرد.

حالا که یک گوشی موبایل شیائومی قدیمی نیز آپدیت می‌شود، گوشی‌ موبایل شیائومی جدید با آخرین آپدیت وارد بازار خواهد شد. در ادامه قیمت این گوشی ها قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز