قیمت روز موبایل شیائومی 27 مرداد 1401/ خودنمایی شیائومی 13 پرو با فناوری جدید!

لست سکند

ظاهرا قرار است نوامبر 2022 در خرید عمده شیائومی جهان شاهد عرضه هر دو گوشی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو باشد. طبق گزارش‌ها، این گوشی‌ها احتمالا مجهز به چیپست مدل SM8550 خواهند بود که گمان می‌رود یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

انتظار می رود که سری 13 شیائومی دارای حاشیه‌هایی باریکتر از همیشه در اطراف نمایشگر خود باشد. به گفته یک منبع آگاه، این سری از محصولات شیائومی دارای صفحه نمایش LTPO با رزولوشن 2K خواهند بود. این تلفن‌های هوشمند همچنین ممکن است از فناوری کاهش نور برای محافظت از چشم هم برخوردار باشند.

بر اساس عکس‌های فاش شده از این محصولات، نمایشگرهای تخت و منحنی گوشی‌های سری 13 شیائومی احتمالا حاشیه‌های نسبتاً باریکی دارند که این موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره استفاده از یک فناوری جدید در تولید این محصولات را افزایش داده است. البته هنوز هیچ جزئیاتی در مورد اینکه کدام گوشی دارای صفحه نمایش تخت و کدام یک صفحه نمایش منحنی خواهد بود، از سوی آگاهان ارائه نشده است.

بنابر اطلاعات موجود، اینطور شایعه شده که شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو بر روی اندروید 13 اجرا می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

همچنین حدس زده می‌شود که شیائومی 13 احتمالا دارای یک آی‌سی توسعه‌یافته است که به تلفن هوشمند اجازه می‌دهد از شارژ سریع 100 واتی در باتری تک سلولی بهره‌مند شود. طبق گزارش ها، گوشی شیائومی احتمالاً نسخه ارتقا یافته تراشه Surge P1 را برای مدیریت نسبتاً مؤثرتر انرژی هم خواهد داشت.

خرید عمده شیائومی

شرکت رایانه همراه با بیش از 22 سال فعالیت در حوزه فروش و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و انواع گجت، یکی از پنج برند محبوب مشتریان است و از 8 سال پیش، به عنوان اولین وارد کننده رسمی محصولات شیائومی در ایران فعالیت دارد. به این ترتیب امکان ارائه گارانتی بلند مدت محصولات شیائومی را نیز دارد.

رایانه همراه محصولات خود را با برچسب گارانتی می همراه ارائه می‌دهد و به این  ترتیب تضمین می‌کند که با خرید عمده شیائومی یا خرده فروشی محصولات شیائومی ، کالایی که خریداری کرده‌اید اصل بوده و بخش گارانتی این مجموعه همواره همراه مشتریان خود خواهد بود.

در ادامه قیمت برخی از انواع گوشی موبایل شیائومی به یوآن و تومان آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز