قیمت روز بیت کوین 10 مهر 1402/ نرخ رمزارز معروف در هاله ای از ابهام به سر می برد

لست سکند

عملکرد بیت کوین با وجود اینکه محدوده 28 هزار دلاری را به دست آورده، همچنان مورد تردید است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل هزار و 169 دلار بیشتر شده و در محدوده 28 هزار و 293 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر رشد 2 هزار و 54 دلاری پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اینکه قیمت بیت کوین رشد پیدا کرده، اما همچنان افق روشنی از این ارز دیجیتال پیش رو نیست. طبق داده‌های بلومبرگ، بیت کوین در دو فصل ابتدایی سال میلادی جاری، 83 درصد افزایش نرخ را تجربه کرد. اما در ادامه این روند تداوم نداشت و طی چند ماهه اخیر، نااطمینانی نسبت به این ارز دیجیتال زیاد شد. زیرا جلسات فدرال رزرو حاکی از احتمال تغییر دوباره نرخ بهره بود. فدرال رزرو تصریح کرده که نرخ بهره در مسیر مبارزه با تورم برای مدت طولانی بالا باقی خواهد ماند و امکان کاهش آن در کوتاه مدت وجود نخواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هم اکنون معامله گران رمزارزی به کاهش قابل توجه نرخ بیت کوین در سه ماهه اخیر توجه دارند و معتقدند که در بهبوهه سیگنال‌های متفاوت قوانین و مقررات و همچنین وضعیت اقتصاد کلان نمی‌توان حرکت قیمتی این ارز دیجیتال را پیش بینی کرد. به نظر ابهام در حرکت قیمتی بیت کوین ادامه دار است. هر چند نشانه‌هایی درباره افزایش بالقوه این ارز دیجیتال وجود دارد اما همچنان مسیر قیمتی این رمزارز نامشخص به نظر می‌رسد.

چند نکته حائز اهمیت درباره سایت اوکی اکسچنج بدانید

در صورتی که با وضعیت کنونی مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها هستید، اوکی اکسچنج بستر مناسبی برای این امر است. علاوه بر بیت کوین 699 ارز دیجیتال قابل معامله دیگر در این بستر وجود دارد. این درگاه گذشته از ارائه ارزهای دیجیتال متنوع به دلیل امنیت بالایی که دارد، توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. مشتریان به دلیل حداقل بودن زمان احراز هویت این سایت و امکان انجام معاملات لحظه‌ای نیز از آن استفاده می‌کنند. این صرافی توانسته کمترین میزان کارمزد را در بین دیگر نهادهای هم رده به ثبت برساند. پشتیبانی اوکی اکسچنج به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته بوده و مشتریان در هر زمانی می‌توانند از آن بهره ببرند و از این بابت دل نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز