قیمت روز آهن 3 آبان 1402/ سیم مفتول مسوار چه ویژگی‌ هایی دارد؟

یکی از محصولات پرکاربرد فولادی سیم مفتولی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیم مفتولی یکی از محصولات فولادی حائز اهمیت در صنعت ساخت و ساز است. این محصول در انواع مختلفی تولید شده که یکی از انواع شناخته شده آن سیم مفتول مسوار محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، سیم مفتول مسوار از فلز مس ساخته می‌شود و به همین دلیل با نام مسوار در بازار به فروش می‌رسد. این نوع مفتول‌ها در صنایع مختلفی مانند یخچال، داکت اسپلیت، کولرگازی، اجاق گاز و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به مورد کاربرد این نوع سیم مفتول، ضخامت آن متفاوت است. سیم مفتولی مسوار به صورت کلاف و شاخه در بازار عرضه می‌شود.

ترکیب سیم مفتول مسوار 85 درصد قلع، 10 درصد آنتیموان، دو درصد مس و مقداری بیسموت و حتی کمی نقره است. از آلیاژ مس و آنتیموان برای سفت و سخت شدن سیم مفتول مسوار استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که با وجود به کارگیری آلیاژهای مذکور در تولید سیم مفتول مسوار، نقطه ذوب این محصول همچنان پایین بوده و به همین دلیل از محصول مذکور برای مصرف تزئینی در صنایع مختلف استفاده می‌کنند.

بهترین مرجع برای خرید سیم مفتول مسوار

سیم مفتول مسوار به صورت عمده خریداری می‌شود و به همین منظور برای خریدن آن باید به مجموعه معتبری مراجعه کرد. آهن ملل یکی از مجموعه‌های بااعتبار بازار فولاد و آهن آلات است که افراد گذشته از خرید انواع محصولات آهنی از این مرجع، امکان استعلام قیمت روز آن‌ها را نیز دارند.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر قیمت روز سیم مفتول مسوار را نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/steel-wire-products/steel-wire-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز