قیمت روز آهن 17 مهر 1402/ بهترین لوله گاز روکار کدام است؟

جا به جایی گاز در سطح کشور و پالایشگاه‌ها به وسیله لوله‌ گاز روکار انجام می‌شود که انواع آن در بازار موجود است. یکی از برندهای تولیدکننده این نوع لوله گاز روکار سپاهان است که این محصول را از پلی اتیلن و فولاد کاملا استاندارد شده تولید و روانه بازار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، لوله گاز روکار سپاهان یکی از بهترین‌ها در انتقال گاز در سطح کشور است که کیفیت مناسبی دارد. این نوع لوله گاز روکار در پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های پتروشیمی، سوله‌های صنعتی و خانه‌ها به کار برده می‌شود. قبل از تولید انبوه این لوله گاز، بخش کنترل کیفیت و آزمایشگاه، آزمایشات متعددی را روی آن انجام داده و همه جوانب را بررسی می‌کنند. در واقع لوله گاز روکار سپاهان در بخش کنترل کیفی امتحان شده و گواهی‌های استاندارد را به دست آورده است.

لوله گاز روکار سپاهان به خوبی در برابر ضربات و فشار مقاومت می‌کند. این محصول با توجه به مزیت‌ها و کاربردی که دارد در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. یکی از پرکاربردترین گریدهای این لوله، 4.3 است.

قیمت لوله گاز روکار سپاهان چقدر است؟

قیمت لوله گاز سپاهان مانند دیگر محصولات فولادی، گذشته از اندازه و قطر به مسائل دیگری بستگی دارد. تعیین قیمت این لوله با توجه به قیمت ارز، نفت و حامل‌های انرژی، مواد اولیه مورد نیاز برای تولید، شمش، سنگ آهن، هزینه‌های حمل و نقل برای انتقال این محصولات از کارخانه تا مقصد، میزان عرضه و تقاضای بازار و رخدادهای موثر سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی اتفاق می‌افتاد.

راز آسمان پایتخت

نحوه خرید لوله گازی روکار سپاهان به این صورت که به تقاضای مشتریان، پیش فاکتور براساس قیمت محصول مذکور به صورت شاخه‌ای در نظر گرفته می‌شود. افرادی که مایل به خریدن اصل این محصول هستند بهتر است از طریق مراکز معتبری برای خرید اقدام کنند. مجموعه آهن ملل انواع لوله گازی تولیدی برند سپاهان را با گارانتی معتبر ارائه می‌دهد.

جدول زیر قیمت روز انواع لوله گاز روکار تولیدی شرکت سپاهان را نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/metal-pipe/steel-gas-pipe-price/sepahan-facing-gas-pipe

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز