قیمت روز آهن 15 مهر 1402/ برتری لوله گالوانیزه قزوین چیست؟

خانواده لوله‌های فولادی بسیار متنوع هستند و در قسمت‌های مختلف ساخت و ساز کاربرد دارند. لوله گالوانیزه یکی از لوله‌های شناخته شده فولادی است که از ورق سفید نورد تولید شده و بیشتر با نام لوله آهنی شناخته می‌شود. این لوله توسط مجموعه‌های مختلف تولید و با برند متفاوت روانه بازار می‌شود که از میان آن‌ها لوله گالوانیزه قزوین نام آشنا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، لوله گالوانیزه با دو فلز فولاد و آهن ساخته و به بازار عرضه می‌شود. این نوع لوله به دلیل استحکام بالایی که دارد در حوزه انرژی به کار برده می‌شود. در واقع این لوله برای نگهداری و عایق کاری مسیرهای انتقال انرژی کاربرد دارد. پوشش رویی این لوله از روی بوده و به همین دلیل از زنگ زدگی و خوردگی آن جلوگیری می‌شود. ضمنا این پوشش به دلیل اینکه ارزان قیمت است، باعث شده تا قیمت نهایی این محصول نسبت به دیگر محصولات همرده کمتر شود.

چرا لوله گالوانیزه نسبت به دیگر لوله‌ها پرکاربردتر است؟

این محصول به دلیل پوششی که در آن به کار رفته و مواد پایه سازنده آن، عمر طولانی دارد. ضمنا حمل و نقل لوله گالوانیزه بسیار راحت است و در این خصوص نیز لازم به پرداخت هزینه زیاد نیست. به علاوه نصب این نوع لوله‌ها نسبت به دیگر محصولات مشابه راحت‌تر بوده و تنها لازم است انتهای لوله‌ها به یکدیگر قفل شود.با توجه به این موارد می‌توان گفت خرید لوله گالوانیزه به صرفه است.

راز آسمان پایتخت

انواع لوله گالوانیزه در بازار موجود است اما در میان آن‌ها لوله گالوانیزه قزوین شناخته شده و محبوب‌تر است. این نوع لوله گالوانیزه از فلز فولاد تقویت شده، ساخته می‌شود. فلز به کار رفته در لوله گالوانیزه قزوین مقاومت زیادی در مقابل رطوبت دارد. این نوع محصول در ابعاد و وزن‌های گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌شود. قیمت این نوع لوله‌ها با توجه به ابعاد و اندازه تولیدی متفاوت خواهد بود.

در جدول زیر اطلاعات قیمتی لوله گالوانیزه قزوین به دقت ارائه شده است؛

https://ahanmelal.com/metal-pipe/galvanized-pipe-price/qazvin-galvanized-pipe

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز