قیمت روز آهن 12 مهر 1402/ ورق رنگی هفت الماس چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ورق‌های فولادی گالوانیزه که مقاومت بالایی در مقابل خوردگی، خرابی و زنگ زدگی دارد، ورق رنگی هفت الماس است. جنس اصلی این ورق از فولاد یا آلومینیوم است اما رویه آن را لایه نازکی از رنگ باکیفیت پوشانده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، ورق رنگی یکی از محصولات پرکاربرد در عرصه صنعتی است که علاوه ویژگی‌های مطلوب و مورد توجه در بخش صنعت، زیبا هم هست. هفت الماس یکی از شرکت‌های ایرانی تولیدکننده انواع ورق رنگی است با تنوع بالا و طراحی منحصر به فرد است. ورق رنگی هفت الماس با کیفیت مناسب به بازار عرضه می‌شود.

آشنایی با کاربرد ورق رنگی هفت الماس

این ورق‌های رنگی برای موارد مختلف اعم از سقف و دیوارهای ساختمانی، در و پنجره، فضای داخلی مکان‌های تجاری و مسکونی، بسته بندی، صنعت مبلمان و … کاربرد دارد. به عنوان مثال از این نوع ورق‌ها برای پوشش سطوح داخلی و خارجی ساختمان‌ها، زیبایی بخشی آن‌ها و محافظت در برابر رطوبت و گرما استفاده می‌شود. این محصول برای پوشش درب و پنجره‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و گذشته از زیبایی بخشی به آن‌ها، باعث افزایش مقاومتشان هم می‌شود. معمولا این نوع ورق‌ها در ساخت تابلوهای تبلیغاتی، نمایشگرها و دیگر محصولات مرتبط با حوزه تبلیغات کاربرد دارد و در سطح شهر، در بیلبوردهای تبلیغاتی، زیاد به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است که ورق شیروانی که معمولا در مناطق شمال کشور و دیگر نواحی مرطوب به چشم می‌خورد، همین ورق رنگی است. تنها ورق‌ رنگی شیروانی‌ها به صورت کرکره سینوسی، ذوزنقه و … فرمینگ شده وگرنه تفاوت دیگر با ورق‌های موجود در بازار ندارند.

راز آسمان پایتخت

قیمت ورق رنگی هفت الماس چقدر است؟

قیمت ورق رنگی هفت الماس گذشته از نرخ جهانی و روز آهن آلات، تحت تاثیر عوامل دیگر قرار دارد. یکی از عوامل موثر بر قیمت ورق رنگی هفت الماس، ضخامت و ابعاد آن است. هر چه ورق تولید شده ضخیم‌تر و ابعاد آن بزرگ‌تر باشد، نرخ آن نیز بالاتر می‌رود. نوع رنگ مورد استفاده در تولید این ورق‌ها هم روی قیمت تمام شده آن موثر است. حتی کیفیت رنگ آمیزی ورق‌ها نیز بر روی قیمت این محصولات اثر می‌گذارد. نرخ دلار، نفت و حامل‌های انرژی و حمل و نقل این نوع محصولات از دیگر عوامل موثر روی قیمت آن‌ها هستند.

افرادی که قصد خرید این نوع ورق‌ها را دارند باید به مراکز معتبر مراجعه کرده تا نوع باکیفیتی از این نوع محصولات را خریداری کنند. آهن ملل یکی از توزیع کنندگان ورق رنگی هفت الماس با کیفیت و گارانتی معتبر است.

جدول زیر قیمت روز انواع ورق رنگی تولیدی هفت الماس را در وبسایت آهن ملل نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/steel-sheet/steel-color-coated-sheet-price/haft-almas-colored-sheet

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز