قیمت دلار پشت مرز 30 هزار تومان متوقف شد

لست سکند

قیمت دلار بعد از جهش قیمتی که روز گذشته داشت امروز – سه شنبه 8 مهرماه 1399 – تغییر نرخ نداشت و پشت مرز 30 هزار تومان متوقف شد.

به گزارش کاماپرس، توقف یا ثبات قیمت دلار امروز تا حدی نظر کارشناسان اقتصادی و برخی معامله گران را که معتقدند اسکناس آمریکایی کشش عبور از مرز 30 هزار تومان را ندارد، تایید کرد چرا که عواملی افزایشی قیمت دلار از جمله ریزش بورس و تهدید جدید ترامپ مبنی بر قطع کامل ارتباط نظام مالی ایران با جهان امروز نیز به پیشروی دلار کمک می کردند و قاعدتا باید این عوامل به افزایش قیمت دیگری برای دلار رقم می زدند.

در مقابل برخی معامله گران نیز معتقدند قیمت دلار برای شکستن مرز 30 هزار تومان یک روز استراحت کرد و عده ای از خریداران این ارز که ریسک نگهداری آن را در قیمت های فعلی بالا می دانستند اقدام به فروش کردند و با افزایش عرضه موجب توقف مقطعی قیمت دلار شدند.

جزئیات قیمت ها در بازار ارز

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز سه شنبه 8 مهرماه 1399 به ۲۹,۴۰۰ (بیست و نه هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است. قیمت یورو امروز با افزایش همراه شد و از ۳۴,۲۹۸ (سی و چهار هزار و دویست و نود و هشت ) تومان به ۳۴,۳۰۰ (سی و چهار هزار و سیصد) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۶۱ تومان کاهش، ۳۷,۷۷۳ (سی و هفت هزار و هفتصد و هفتاد و سه ) تومان نرخ گذاری شد. همچنین درهم امارات (حواله) با کاهش ۰.۲۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۰۴۰ (هشت هزار و چهل ) تومان معامله شد.لیر ترکیه امروز با کاهش ۰.۹۲ درصدی، از ۳,۸۰۱ (سه هزار و هشتصد و یک ) تومان به ۳,۷۶۶ (سه هزار و هفتصد و شصت و شش ) تومان رسید. در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۲۰ تومان کاهش، ۲۱,۹۹۴ (بیست و یک هزار و نهصد و نود و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز