قیمت دلار به نیمه کانال 23 هزار تومان رسید

لست سکند

قیمت دلار امروز سه شنبه 24 تیرماه 1399 در صرافی ملی با کاهش روبرو شده اما معامله گران بازار آزاد 160 تومان دیگر بر قیمت آن افزوده اند و به این ترتیب دلار به نیمه کانال 23 هزار تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس امروز وعده خبرهای خوب از بازار ارز در پی جلسه جدید سران سه قوه را داده بود اما دلار در بازار آزاد فعلا بی توجه به وعده او راه گرانی را با سرعت طی می کند.

نرخ های اعلام شده از طرف صرافی ملی بعد از چند روز افزایش ، امروز کاهشی بوده اما دلار آزاد از این نرخ ها – تا لحظه تنظیم این خبر – تبعیت نکرده است.

دلار در صرافی ملی 22750 تومان فروخته می شود

بنا به اعلام سایت روزنامه دنیای اقتصاد براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت دلار امروز در صرافی ملی پایین آمد و قیمت خرید دلار آمریکا 22,250(بیست و دو هزار و دویست و پنجاه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 22,750(بیست و دو هزار و هفتصد و پنجاه تومان) اعلام شد.

راز آسمان پایتخت

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 24,550(بیست و چهار هزار و پانصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش یورو 25,050(بیست و پنج هزار و پنجاه تومان) است.

بنا به اعلام همین سایت، قیمت دلار در بازار امروز تهران، به 23,500 (بیست و سه هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.68 درصدی داشته است. شایان ذکر است دیروز نرخ دلار در بازار آزاد 23340 تومان بود.

شاخص دلار جهانی هم صعودی شد

افزایش نرخ دلار به صورت پیوسته و بی وقفه در ایران در حالیست که بر اساس گزارش رسانه ها نرخ جهانی دلار نیز امروز افزایشی بوده است. بر اساس این گزارش ها، شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۶ درصد افزایش نسبت به روز قبل و در سطح ۹۶.۵۲۸ واحد بسته شد.

در این باره بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت دلار به نیمه کانال 23 هزار تومان رسید

  1. شهرام گفته:

    جوری قیمت دلار رو ۲۲۹۵۰وسکه رو ۱۰۸۵۰ مونده آدم یاد قیمت های مغازه ها میفته که به جای ۱۰۰۰تومن میزنند ۹۹۹تومن یه جور هماهنگی خاصی بین دلالها ومتولیان امر بپجود اومده که آرومتر برید بالا مرزهای روانی رو رعایت کنید۳🤣🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز