قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز 19 شهریور 1401 / راهنمای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران شیراز

تور لحظه آخری-کاماپرس

شیراز همواره مقصدی پرطرفدار است، چراکه هم از کلان‌شهرهای ایران به شمار می‌رود و هم جاذبه‌های بی‌نظیری دارد. از این رو بلیط هواپیما تهران شیراز همواره مورد توجه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اینکه شیراز یک مقصد پرطرفدار است باعث شده تا بلیط هواپیما تهران شیراز یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی کشور باشد. ایرلاین‌های متعددی هم این مسیر را پوشش می‌دهند. اما با اینهمه تنوع باز هم رزرو یک بلیط پرواز تهران شیراز با خدمات خوب و البته قیمت مناسب می‌تواند کمی پیچیده باشد.

در حال حاضر قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز با توجه به شرایط رزرو بلیط و میزان تقاضای مسافران متغیر است. اما متوسط قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز در حدود 800 هزار تومان است. در ادامه مهم‌ترین فاکتورهای موثر بر روی قیمت بلیط بررسی خواهند شد.

زمان سفر یکی از مهمترین فاکتورهایی است که می‌تواند به طور مستقیم بر نرخ بلیط تهران شیراز موثر باشد. برای مثال روزهای شنبه پرترددترین روز در مسیر تهران شیراز است، بنابراین امکان دارد قیمت بلیط در روزهای شنبه افزایش یابد. اما در روزهای جمعه قیمت پرواز شیراز ارزان تر از اوایل و اواسط هفته است. یا در فصل بهار و تابستان مخصوصا در تعطیلات نوروز، یا برای تعطیلات نوروز شیراز را انتخاب می کنید، نباید انتظار خرید ارزان ترین بلیط هواپیما را داشت.

راز آسمان پایتخت

بنابراین، روز و ساعت پرواز، نوع ایرلاین، نوع بلیط (چارتر یا سیستمی)، نوع کلاس پروازی و نوع خدمات ایرلاین از عوامل مهمی هستند هرکدام از آن‌ها به نوعی روی قیمت بلیط تاثیر می‌گذارند. اما همواره بلیط چارتری یا لحظه آخری می‌تواند به میزان قابل توجهی از هزینه پرواز بکاهد.

بلیط چارتر تهران شیراز

آژانس‌های هواپیمایی معمولا برای مسیرهای پرتردد، تعدادی از صندلی‌های هواپیما را از قبل با قیمتی ارزان، از شرکت‌های هواپیمایی رزرو می‌کنند و خودشان به‌صورت مستقیم به مسافران می‌فروشند. این موضوع باعث می‌شود زمانی که شرکت هواپیمایی بلیط‌هایش از قبل به فروش رفته و ظرفیتش تکمیل شده، مسافر با مراجعه به آژانس هواپیمایی بتواند بلیط هواپیما مورد نظر را خریداری کند. از آن‌جا که نرخ بلیط هواپیما در پروازهای سیستمی بر اساس مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری تعیین می‌شود، بلیطهای چارتر معمولا قیمتی شناور و کمتر از بلیطهای سیستمی دارند.

در ادامه قیمت پروازهای تهران شیراز قابل مشاهده است، اما باید توجه داشت که این قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز لحظه‌ای است و همانطور که گفت شد ممکن است در روزهای دیگر، قیمت متفاوتی داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز