قیمت اجاره ویلا بابلسر

بابلسر

بابلسر شهری سرسبز و خوش آب و هوا است که اغلب گردشگران، آن را با پل معلق آن می‌شناسند. هر شهری دارای ویژگی، نماد یا مولفه‌ای است که با آن شناخته می‌شود و بابلسر نیز با رودخانه بابلرود معروف شده است. این رودخانه بزرگ، از ارتفاعات رشته‌ کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرد و پس از گذراندن مسیری طولانی به دریا می‌ریزد. وجود این رودخانه بر رونق کشاورزی و زمین‌های زراعی کشاورزان و باغداران بسیار موثر است. در رودخانه بابلسر می‌توان تفریحاتی ازجمله ماهی‌گیری و قایق‌سواری را نیز تجربه کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی آب و هوا و هزینه اجاره ویلا بابلسر ‌پرداخته است.

آب و هوای بابلسر

آب‌ و‌ هوای بابلسر مانند سایر شهرهای ساحلی مازندران معتدل بوده و این منطقه جزو خوش آب‌ و‌ هوا‌ترین شهرهای ایران است؛ به همین دلیل در همه فصول سال تماشایی است. بابلسر در بهار مانند تمامی شهرهای شمالی دارای بهترین و مطبوع‌ترین هوا است. در تابستان هوای بابلسر مرطوب و گرم است، اما ساحل و دریای آن شب­ها خنک­تر و دارای هوای نسیمی است؛ لذا اجاره ویلای کنار دریا به ویژه در تابستان توصیه می­شود. در پاییز هم این شهر بارانی است و لطافت خاصی دارد. زمستان بابلسر سرمای سخت و طاقت فرسا ندارد، اما برای افرادی که به سرما عادت ندارند نیز توصیه نمی‌شود. بدین جهت هر کدام از فصل‌ها در بابلسر زیبایی منحصر به فردی دارند که بر اساس موقعیت و علاقه‌ خود می‌توانید آنها را برای سفر انتخاب کنید.

بابلسر

اجاره ویلا بابلسر

جاذبه‌های فراوان بابلسر مانند پل معلق توانسته گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری را به خود جذب کند، اما مسئله اصلی، اقامت گردشگران است؛ چرا که هزینه‌های بالای اجاره ویلا همیشه موضوع چالش‌برانگیز سفر برای خانواده‌ها است. در این باره سایت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره ویلا و سوئیت با جمع‌آوری اقامتگاه‌های بابلسر قدم ارزشمندی در زمینه کاهش هزینه‌های سفر برداشته‌اند؛ به طوری که می‌توان با مراجعه به این سایت‌ها و صفحه هر شهر، اطلاعات و قیمت‌های مربوط به هر اقامتگاه را مشاهده و در صورت انتخاب اقامتگاه، اقدام به رزرو آن کرد. حتی می‌توان انواع ویلای نزدیک دریا در بابلسر را در کمتر از چند دقیقه رزرو کرد.

راز آسمان پایتخت

جنگل‌های بابلسر یکی از بهترین دلایل برای اجاره ویلا هستند. جنگل های این منطقه با وجود اینکه از حجمشان کاسته شده اما از زیبایی چیزی کم ندارند و هنوز پابرجا هستند. جنگل های اطراف بابلسر بکر و زیبا هستند به طوریکه شما را مهمان یک ضیافت زیبا و چشمگیر می‌کنند. بعضی از ویلاهای جنگلی بابلسر استخردار هستند و شما علاوه بر تجربه محیط بکر جنگلی می‌توانید یک زمان مناسب را برای استفاده از امکانات ویلای جنگلی کنار بگذارید.

بابلسر

قیمت اجاره سوئیت در بابلسر

به طور کلی می‌توان گفت که هزینه اجاره سوئیت، خانه یا منزل مبله در بابلسر بر اساس موقعیت و امکانات آن بین 550 هزار تا ۵ میلیون تومان متغیر است. برای اجاره هر یک از این موارد ارائه حداقل یک مدرک شناسنایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه هنگام دریافت کلید الزامی است. لازم به ذکر است که تعداد نفرات، تاریخ سفر، نوع ویلا از لحاظ ساحلی یا جنگلی بودن، امکانات رفاهی ویلا، فاصله تا امکانات رفاهی شهر و عواملی مانند آن در نرخ اجاره ویلا بابلسر موثر است. به عنوان نمونه یک سوئیت دوبلکس ۲۱۰ متری، دارای پارکینگ، استخر، جکوزی و در نزدیکی تمامی امکانات رفاهی مانند سومرمارکت، مراکز خرید، جنگل و دریا را می‌توانید از شبی ۲ میلیون و ۳۰۰ اجاره کنید. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای اجاره اقامتگاه خود دهید شاید باید از برخی امکانات مانند استخر و دوبلکس بودن ویلا بگذرید. اینگونه می‌توانید با شبی ۱ میلیون تومان بهترین سوئیت را اجاره کنید.

اجاره ویلا بابلسر از “سپنجا”

سپنجا، وب سایت ارائه‌دهنده‌ سرویس اجاره‌ منزل است که از طریق آن می‌توان اقامتگاه‌های اجاره‌ای سراسر ایران را مشاهده و منزل مورد نظر را رزرو کرد. این وبسایت دارای مجوز رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی است؛ لذا با خیال راحت می‌توان رزرو خود را انجام داد. با انتخاب مناسب از ليست مكان‌هاي ارائه شده مي‌توان اقامتي كم‌هزينه و راحت را در كنار خانواده و دوستان‌ تجربه كرد. به عبارتی می‌توان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب سوئیت، منزل مبله، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی مورد نظر را بررسی و سپس اقدام به اجاره آن کرد. در صورت لزوم نیز می‌توان رزرو خود را طبق قوانین سایت سپنجا لغو و پول پرداختی را پس گرفت. همکاران سپنجا در واحد پشتیبانی، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲شب آماده پاسخگویی به سوالات هستند. برای ارتباط با مجموعه سپنجا می‌توان با شماره تلفن‌های 07191302012 و 07138303014 تماس گرفت با به نشانی اینترنتی https://sepanja.com مراجعه کرد.

اجاره در بابلسر : https://sepanja.com/search/اجاره-ویلا-در-بابلسر

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز