قیمت اجاره روزانه پژو 206 بدون راننده 22 مرداد 1401

لست سکند

اجاره خودرو یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن تعطیلات یا سفری لذت‌بخش و راحت است؛ با کرایه خودرو های متداول مانند پژو 206 و … یا خودروهای لاکچری، می‌توانید برای مدت کوتاهی در سفر، مهمانی، عروسی یا حتی قرار کاری از یک ماشین لوکس و شیک استفاده کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنت خودرو علاوه بر سفر و تعطیلات، برای افرادی که ماشین خود را برای مدتی در تعمیرگاه گذاشته‌اند یا به تازگی خودروی خود را فروخته‌ و برای زمان موقت نیاز به خودرو دارند، نیز گزینه بسیار مناسبی است؛ اجاره خودرو پژو 206 یکی از پرطرفدارترین خودروها محسوب می‌شود؛ چرا که علاوه بر مناسب بودن برای اکثر موقعیت‌ها، دارای قیمت مناسبی است.

شرایط اجاره پژو 206 بدون راننده

اجاره خودرو پژو 206 در تهران یکی از خوش ‌قیمت‌ترین خودروها نسبت به سایر خودروهای ایرانی است؛ خودرو پژو 206 در دو تیپ 2 و تیپ 5 قابل اجاره است که با توجه به تیپ و مدل آن، قیمت‌ها تا حدی متفاوت می‌شود.

رنت پژو 206 تنها بدون راننده و حداقل برای 3 روز صورت می‌گیرد. استفاده از خودرو مورد اجاره تنها به میزان 300 کیلومتر در هر روز مجاز بوده و برای اجاره خودرو الزامی است که شخص حداقل 20 سال سن داشته باشد. ضمن این‌که برای استفاده از خودرو بیش از حداکثر کیلومتر تعیین شده، باید هزینه مازاد پرداخت شود.

راز آسمان پایتخت

در همین زمینه بخوانید:

بیمه پژو 206 اجاره‌ای

کرایه پژو 206 در تهران و دیگر شهرها از پوشش کامل بیمه بدنه، بیمه سرقت خودرو و بیمه خسارت ناشی از تصادف غیر مقصر برخوردار است. همچنین از دیگر مزایای اجاره این خودرو بهره‌مندی از بیمه سرنشین خودرو و امداد جاده‌ای رایگان در مدت زمان کمتر از 45 دقیقه است.

قیمت رنت روزانه پژو 206 بدون راننده

حداقل مدت زمان کرایه پژو 206 به مدت 3 روز بوده و برای کرایه خودرو برای 3 تا 6 روز باید روزانه 625 هزار تومان پرداخت کنید. این قیمت برای مدت 7 تا 20 روز به مبلغ روزانه 615 هزار تومان و برای بیش از 20 روز به میزان 595 هزار تومان در هر روز کاهش پیدا می‌کند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت روزانه رنت سایر خودروها در شهرهای مختلف برای حداقل مدت قابل اجاره، 3-6 روز، توسط سعادت رنت پرداخته است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز