قیمت روز اجاره پژو پارس بدون راننده 23 مرداد 1401

لست سکند

امروزه وسایل نقیه به عضو جدایی ناپذیر زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند؛ به طوری که انجام بسیاری از امور بدون آن‌ها ممکن نیست. به همین جهت خدمات اجاره خودرو پژو پارس و سایر خودروها در برخی موقعیت‌ها مانند سفر، قرارهای کاری، عروسی و مانند آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو، بسیاری از افراد توانایی خرید خودرو را ندارند. در چنین شرایطی، اجاره خودرو به شکل موقت در بسیاری از موارد، می‌تواند سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها و انجام به موقع امور روزمره شود. اجاره پژو پارس یکی از اجاره‌های اقتصادی خودرو محسوب می‌شود؛ کرایه این خودرو در مجموعه در سعادت رنت به دو شکل با راننده و بدون راننده امکان‌پذیر است.

چرا پژو پارس اجاره کنیم؟

اجاره پژو پارس در تهران یکی از خودروهای اقتصادی و خوش‌قیمت بوده و رنت آن از نظر بدنه، موتور، کیفیت و اتاق داخلی، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. ضمن این‌که پیدا کردن قطعات پژو پرشیا با قیمت مناسب، کار چندان سختی نبوده و در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید با کمترین هزینه، خسارت را پرداخت کنید.

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره روزانه پژو پارس

اجاره پژو پرشیا در مجموعه سعادت رنت به دو شکل با راننده و بدون راننده امکان‌پذیر است. برای اجاره این خودرو به راحتی می‌توانید از دو طریق آنلاین و تماس تلفنی، بدون هیچ‌گونه پیش پرداختی اقدام به رزرو کرده و خودرو مورد نظر را در محل تحویل بگیرید.

حداقل مدت زمان اجاره پژو پارس سه روز و حداکثر میزان مجاز استفاده در هر روز 300 کیلومتر است. ضمن این‌که برای اجاره این خودرو، باید حداقل 20 سال سن داشته باشید.

قیمت اجاره روزانه پژو پارس

قیمت‌گذاری اجاره پژو پارس در مجموعه سعادت رنت به صورت هفتگی و ماهانه صورت گرفته است؛ در واقع اجاره خودرو برای بیش از یک هفته و بیش از یک ماه مشمول تخفیف می‌شود. درحال حاضر هزینه روزانه رنت پژو پارس در تهران و سایر شهرها، برای 3 تا 6 روز، روزانه 640 هزار تومان محاسبه می‌شود. این رقم برای مدت 7 تا 20 روز با تخفیف 620 هزار تومان و برای بیش از 20 روز 590 هزار تومان است.

اجاره پژو پارس از نظر اقتصادی و برآورد هزینه‌ها، گزینه بسیار مناسبی است؛. با این وجود اگر قصد اجاره خودرو دیگری را داشته باشید، قیمت اجاره روزانه این خودروها در شهرهای مختلف در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز