قیمت اجاره روزانه سمند بدون راننده 24 مرداد 1401 + مدارک لازم

امروزه با توجه به ضرورت استفاده از خودرو در برخی موقعیت‌ها مانند مجالس عروسی، قرارهای کاری و سفرهای شغلی و تفریحی، بازار اجاره خودرو سمند و … برای افرادی که به هر دلیلی ماشین شخصی ندارند، بسیار پررونق است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جابه‌جایی در شهرهای بزرگ مانند تهران با وسایل حمل و نقل عمومی در برخی از موقعیت‌ها بسیار زمان‌بر است. اجاره خودرو سمند برای انجام امور، یکی از گزینه‌های به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و لازم برای رنت سمند در تهران و شهرستان‌ها می‌پردازد.

چرا سمند اجاره کنیم؟

اجاره سمند در کلان شهرهایی مانند تهران و شیراز، با توجه به تقاضای بالا برای رنت آن، در رده خودروهای اقتصادی و به صرفه قرار می‌گیرد. کرایه سمند با توجه به بدنه مستحکم، راحتی صندلی‌ها، ابعاد مناسب برای استفاده درون شهری و برون شهری، فرمان پذیری عالی و جادار بودن آن، گزینه بسیار مناسبی برای سفر محسوب می‌شود. ضمن این‌که قطعات یدکی این خودرو با قیمت مناسب قابل دسترس بوده و در صورت بروز حادثه، خسارت با کم‌ترین هزینه قابل جبران است.

برای اجاره سمند چه مدارکی لازم است؟

برای اجاره سمند در شیراز و سایر شهرها باید حداقل 20 سال سن داشته باشید؛ ضمن این‌که این خودرو بدون راننده اجاره داده می‌شود و دارای محدودیت روزانه حداکثر 300 کیلومتر در ساعت است. مدارک لازم برای اجاره سمند شامل گواهینامه معتبر رانندگی، کارت ملی، گواهی معتبر اشتغال به کار برای احراز مدرک شغلی یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو و همینطور ودیعه نقدی است.

آریاک سفر

قیمت روزانه اجاره سمند چند؟

همانطور که گفتیم، اجاره سمند یک گزینه خوش‌قیمت و اقتصادی است. رنت این خودرو برای مدت زمان حداقل 3 تا 6 روز، به مقدار 420 هزار تومان برای هر روز محاسبه می‌شود. با افزایش تعداد روزهای اجاره، این هزینه مشمول تخفیف می‌شود؛ به طوری که اجاره سمند برای 7 تا 20 روز،  410 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، 390 هزار تومان برای هر روز قیمت گذاری شده است.

با وجود این، در صورتی که قصد اجاره سایر خودروها در تهران و دیگر شهرها را داشته باشید، قیمت اجاره روزانه این خودروها نیز در ادامه به تفکیک ذکر شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز