قاب خزه ای؛ هنری کوچک اما منحصر به فرد از طبیعت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برخی افراد به دلیل کمبود زمان یا شرایط محیطی نامناسب امکان نگهداری گل‌و‌گیاه در خانه یا محل کار خود را ندارند. در چنین شرایطی استفاده از قاب خزه‌ای می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای آوردن زیبایی، طراوت و سرزندگی طبیعت به درون خانه باشد.

در ادامه کاماپرس به بررسی قاب خزه‌ای به عنوان یک هنر منحصر به فرد از طبیعت و نحوه نگهداری و استفاده از آن خواهد پرداخت.

زیبایی‌های نهفته در چارچوب خزه‌ای

قاب خزه‌ای چارچوبی است که درون خود خزه‌های تثبیت شده را جای داده و در آن اصول هنری منظم و خلاقانه‌ای به‌کار رفته است. این هنر دست‌ساز به وسیله هنرمندانی که با دقت و حوصله این آثار خلق می‌کنند، زیبایی چشم‌نوازی را به دیوارهای بی‌جان می‌بخشد. خطوط نرم و منسجم و طرح‌های هنری جذاب و هارمونیک این آثار هنری توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌‌کند.

هنرمندان چارچوب خزه‌ای با خلق این آثار، جنبه‌های مختلف طبیعت را با ترکیب‌بندی هنری، به نمایش می‌گذارند که باعث ایجاد آرامش و طراوت در فضا می‌شود. خزه‌ها معمولاً در محیط‌هایی که با تراکم و رطوبت بالا دارند رشد می‌کنند و در تا حد زیادی مقاومت نسبت به محیط زیستی دارند. این ویژگی‌ها، خزه‌ها را به نماد پایداری تبدیل کرده است که می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای دیوار خانه باشد.

ایده سبز-کاماپرس

مزایای استفاده از قاب خزه‌ای در خانه

اولین مزیت مهم قاب خزه‌ای عمر طولانی آن است به طوری که با عنوان گیاهی جاودانه شناخته می‌شود. این موضوع زمانی بیشتر جالب می‌شود که بدانید قاب خزه‌ای حتی نیازی به نگهداری هم ندارد. به هیچ‌وجه نیازی به آبیاری قاب خزه‌ای وجود نداشته و لازم نیس خاک یا کود به گیاهان داخل قاب اضافه شود. از طرفی خزه‌های نیازی به هرس هم ندارند. به این ترتیب می‌توان بدون نگرانی از خراب شدن، زرد شدن یا پژمرده شدن، قطعه‌ای از طبیعت را به خانه، اداره و یا سایر مکان‌ها برد.

راز آسمان پایتخت

ویژگی دیگری که این قاب‌ها دارند، ثابت بودن رنگ آن‌ها است. در واقع خزه‌ها در عمری طولانی که دارند تغییر شکل نداده و با گذشت سال‌ها هم‌چنان شکل اولیه خود را حفظ می‌کنند. تنها تابش طولانی مدت نور مستقیم آفتاب و حرارت بالا باعث ایجاد آسیب در این قاب‌ها می‌شوند. پوشش الکترواستاتیکی که بر روی قاب خزه‌ای استفاده شده، آن را از نشستن گرد و غبار در امان نگه می‌دارد.

خرید قاب خزه‌ای از مجموعه ایده سبز

مجموعه ایده سبز، طراح و مجری فضای سبز، انواع قاب خزه‌ ای با طراحی‌های زیبا و متفاوت را به مشتریان عرضه می‌کند. این مجموعه 5 مدل قاب خزه‌ای متفاوت را با گارانتی 5 ساله در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می‌رساند. قاب‌های ایده سبز به هیچ‌عنوان تغییر رنگ نداده و ریزش ندارند و در صورت شرایط نگهداری مناسب 7 تا 10 سال عمر مفید خواهند داشت.

ایده سبز به جز قاب خزه‌ای محصولات و خدمات دیگری را نیز به مشتریان عرضه می‌کند. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به طراحی سه‌بعدی فضای سبز، طراحی و اجرای دیوار سبز، طراحی و اجرای بام سبز و تراس سبز  پیاده‌سازی و نصب انواع سایبان، پرگولا و آلاچیق اشاره کرد. اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و محصولات ایده سبز و نحوه ارتباط با مجموعه بر روی سایت آن قرارگرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قاب خزه ای؛ هنری کوچک اما منحصر به فرد از طبیعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز