فعالیت بازار شیبا اینو از بهبود زودهنگام آن خبر می دهد

خرید شیبا - کاماپرس

وضعیت بازاری شیبا اینو طی چند هفته گذشته نوسانی بوده، اما اکنون نشانه‌هایی مبنی بر بهبود شرایط این ارز دیجیتال وجود دارد. آخرین حرکت قیمتی این رمزارز نشان داده که گاوها- طرفداران این رمزارز- در حال پیشروی هستند. این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته 0.41 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است. بهبود وضعیت باعث شده تا برخی از معامله گران به فکر خرید شیبا باشند.

به گزارش کاماپرس، بهبود فعالیت بازار شیبا حاکی از احتمال اتمام مارپیچ نزولی این توکن است. مارپیچی که از مدت‌ها پیش شروع و باعث ریزش قیمت زیاد رمزارز مذکور شد. شاخص‌های زنجیره‌ای، شاخص‌های کلیدی بررسی عملکرد رمزارز شیبا، نیز این مورد را تایید می‌کند. براساس مشاهدات و شواهد موجود، نهنگ‌های بازار شیبا اینو، سرمایه گذاران بزرگ و پرقدرت، اقدامات گسترده خود را آغاز کرده‌اند و در حال خرید بیشتر رمزارز مذکور هستند. اخیرا اینتو دبلک گزارش داده که میزان تراکنش‌های شیبا تا 651 درصد افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این گاوهای بازار شییا اینو نیز دامنه فعالیت خود را زیاد کرده‌اند و به معاملات بیشتر این رمزارز مشغول هستند. افزایش اقدامات گاوها به همراه حرکت‌های کنونی نهنگ‌ها باعث شده تا شیبا حرکت صعودی داشته باشد. تمام این موارد سبب شده تا بازار شیبا دوباره رونق گرفته و خرید شیبا بیشتر شود.

خرید شیبا - کاماپرس

درباره شیبا اینو و روند پیشروی این رمزارز بیشتر بدانید

شیبااینو که معمولا به اختصار شیبا نامیده می‌شود، یکی از موفق‌ترین و در عین حال خبرسازترین رمزارزهای بازار است. به طور خلاصه، شیبا یک توکن ای آر سی-20 مبتنی بر اتریوم است که نام و نماد خود را از یک نژاد سگ با همین نام الهام گرفته است و اکنون مورد توجه بسیاری از معامله گران قرار دارد. این توکن در ماه اوت سال 2020 به معامله گران معرفی و به طور رسمی مورد معامله قرار گرفت.

این رمزارز با ارز دیجیتال دوج کوین شباهت‌های زیادی دارد. طرفداران دوج کوین، به دلیل شباهت زیاد شیبا و مزیت‌های آن نگران در خطر افتادن موقعیت دوج کوین هستند. تا جایی که گروهی آن را قاتل دوج کوین می‌دانند و این رمزارز را رقیب سختی برای ارز دیجیتال مذکور قلمداد می‌کنند.

این ارز دیجیتال طی مدت زمان کوتاهی، بعد از معرفی به جامعه رمزارزها، رشد قیمتی زیادی پیدا کرد و بسیاری از طرفداران خود را به ثروت هنگفتی رساند. همین امر باعث شد تا افراد زیادی به این ارز دیجیتال تمایل پیدا کنند و به خرید این میم کوین پبردازند و به رسمیت بخشیدن بیشتر آن دامن بزنند.

راز آسمان پایتخت

مزیت‌های شیبا اینو

این رمزارز گذشته از رشد قیمتی خوب به دلیل نداشتن پیچیدگی فنی بسیار مورد توجه معامله گران قرار گرفت. در واقع این رمزارز محدود به یک قشر خاص یا معامله گران متبحر نیست و همه گروه‌ها با هر چشم انداز و تخصصی امکان خرید و فروش آن را به راحتی و طی چند دقیقه دارند. به نظر این رمزارز در آینده نزدیک به یک ابزار پرداخت یا ذخیره ارزش، مشابه طلا و سکه، تبدیل خواهد شد و برای بسیاری از خرید و فروش‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خرید شیبا اینو از یک درگاه معتبر ایرانی

با توجه به وضعیت کنونی، ویژگی‌ها، مزایا و مسائل بیان شده برخی به خرید شیبا تمایل دارند. افرادی که ساکن ایران هستند به منظور خرید این رمزارز باید به درگاه مطمئن داخلی مراجعه کنند. کیف پول من یکی از درگاه‌های مطمئن و حرفه‌ای رمزارزها است که شیبا اینو و دیگر رمزارزها از آن قابل خرید است.

افراد به منظور خرید شیبا از این درگاه باید فرآیند ثبت نام و احراز هویت را تکمیل کنند. پس از ثبت نام و تشکیل یک کیف پول مناسب، امکان خرید رمزارز شیبا و نقل و انتقال آن به راحتی وجود دارد. در صورتی که فرد مایل به نقل و انتقال رمزارز شیبا نباشد، امکان نگهداری آن را به صورت مادام العمر، بدون هیچ هزینه یا کارمزدی، دارد.

چگونگی ارتباط با کیف پول من

کیف پول من نخستین سامانه نگهداری انواع ارزهای دیجیتال در کشور است که با بهره گیری از سبک و استانداردهای جدید بستر مناسبی را برای نقل و انتقال و همچنین نگهداری آن‌ها فراهم کرده است. افرادی که مایل به معامله یا کسب اطلاعات بیشتر درباره شیبا و دیگر ارزهای دیجیتال هستند، کافی است به وبسایت این مجموعه به آدرس kifpool.me مراجعه کرده یا با شماره 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز