فروش موبایل قسطی با قیمت مناسب به زودی

یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از فروش اقساطی موبایل هوشمند تولید داخل با کیفیت قابل قبول و مقیمت مناسب خبر داده است که با اجرای قریب الوقوع این برنامه تحول بزرگی در بازار تلفن همراه ایجاد می شود.

به گزارش کاماپرس، گرانی سرسام آور موبایل موضوعی نیست که این روزها کسی از آن بی خبر باشد و بسیاری از افراد به دلیل همین گرانی برای تعویض گوشی های قدیمی خود با انواع جدیدتر به شدت با مشکل مواجه اند. افزایش نرخ دلار و کاهش تخصیص ارز به واردات گوشی تلفن همراه موجب شده است که قیمت ها در بازار موبایل به حد انفجار برسد اما به نظر می رسد باید در انتظار تحولاتی در بازار موبایل باشیم.

«حامد لدنی» مدیرکل همکاری‌ها و توسعه صنعت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مصاحبه با روزنامه ایران از آغاز قریب الوقوع فروش اقساطی موبایل های ایرانی هوشمند سخن گفته و به نظر می رسد با این رویداد،  از شدت فشار تقاضا در بازار موبایل کاسته می شود.

وی گفته است: سامانه مشترک فروش اقساطی موبایل هوشمند ایرانی از طریق باندل‌کردن خدمات مکالمه و دیتا از سوی شرکت‌های اپراتوری و شرکت پست بانک ایجاد شده تا تلفن همراه ایرانی باکیفیت و دارای استانداردهای فنی جهانی و قابل رقابت از نظر کیفیت و قیمت با برندهای خارجی در اختیار مردم قرار گیرد.

اخبار مهم بازار آی تی را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عرضه گوشی های میان رده و  قیمت مناسب 

لدنی درباره زمان آغاز اجرای این طرح نیز گفته است: با توجه به اینکه سامانه فروش راه‌اندازی و در حال حاضر قراردادی از سوی یکی از اپراتورها با تولیدکنندگان منعقد شده، بحث فروش اقساطی به‌زودی اجرایی شده و فروش تلفن همراه میان رده باکیفیت و قیمت مناسب آغاز می‌شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که چه مدل موبایلی از طریق سامانه فروش اقساطی به مردم فروخته می‌شود، اظهار کرد: تلفن همراه تولید داخلی که دارای استانداردهای کیفی و فنی جهانی باشد از طریق این سامانه به مردم عرضه خواهد شد. به عبارتی محدودیتی در ارائه تلفن همراه به مردم وجود ندارد و همه تولیدکننده‌ها می‌توانند مدل‌های مختلف تلفن همراه هوشمند با استانداردهای کیفی و فنی جهانی تولیدی خود را به مردم ارائه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش موبایل قسطی با قیمت مناسب به زودی

  1. رسول شریفی گفته:

    اینها هم از خودروسازان کشور الگو برداشتند.
    خودشون ماتنع واردات شدند و سامانه های بی مصرف ایجاد کردند و با توجیهات ساختگی کار رو بجایی رسوندن که حالا مردم باید موبایل مونتاژ داخل و بی کیفیت رو اونم به قیمت جهانی و با شرایط ثبت نام و قسط و این چیزها بخرند.
    انگار جلو ورود بنز رو بگیرند و مردم رو مجبور به خرید پراید با نرخ بنز ولی قسطی کنند.
    #واقعا_متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز