ارزان ترین لپ تاپ های استوک در بازار چند؟

لست سکند

پناه بردن به لپ تاپ های استوک شاید تنها راهکار متقاضیانی باشد که قدرت خریدشان در برابر ارزان ترین لپ تاپ های نو هم کاری از پیش نمی برد.

به گزارش کاماپرس، بازار لپ تاپ شاهد اتفاقات عجیبی است که از آن جمله می توان به قیمت های 100 میلیونی برای برخی مدل های لپ تاپ اشاره کرد. در مقابل این گرانی های بی سابقه بازار لپ تاپ های استوک رونق زیادی پیدا کرده است.

لپ‌تاپ‌های استوک  محصولات برگشتی کارخانه‌ها هستند که پس از تعمیر  دوباره به بازار عرضه شده‌اند. این لپ تاپ ها اغلب به صورت قاچاقی از عراق و امارات به ایران می‌آیند.

فرارو در گزارش اقتصادی خود به این موضوع پرداخته و نوشته است: قیمت لپ‌تاپ‌های استوک بین یک سوم تا نصف مشابه مدل‌های نو موجود در بازار است. مثلا اگر یک لپ‌تاپ در بازار ۲۰ میلیون تومان است، شاید بتوانید مدل مشابه با آن مشخصات را در بین فروشگاه‌های لپ‌تاپ استوک با قیمت هشت تا ۱۰ میلیون تومان پیدا کنید. این کار شاید اقتصادی باشد، اما ریسک‌های خاص خودش را دارد که باعث می‌شود زیاد نتوانیم روی این روش حساب باز کنیم. با این وجود برای کسانی که بودجه کافی برای خرید لپ‌تاپ نو ندارند، چاره‌ای جز اعتماد به لپ‌تاپ‌های استوک باقی نمانده است.

قیمت ارزان ترین لپ تاپ استوک؛ 6 تا 7 میلیون

راز آسمان پایتخت

ارزان‌ترین مدل‌های لپ‌تاپ استوک حدود شش تا هفت میلیون تومان قیمت دارند. از نمونه آن‌ها که در فروشگاه‌های اینترنتی لپتاپ استوک پیدا می‌شود، می‌توان به لپتاپ دل مدل Latitude E6440 اشاره کرد. این مدل پردازنده Core i5 دارد و حافظه موقت آن چهار گیگابایت و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایت است. قیمت آن در بازار لپ‌تاپ‌های استوک شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. لپ‌‎تاپ نو با مشخصات مشابه این مدل، تقریبا ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.

لپ‌تاپ اچ‌پی مدل ProBook 650/G1 با پردازنده Core i7، حافظه موقت هشت گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایت در فروشگاه‌های لپ‌تاپ استوک تقریبا ۱۱ میلیون تومان فروخته می‌شود. اگر بخواهید در بین مدل‌های نو لپ‌تاپی با چنین مشخصات بخرید، احتمالا حدود ۲۰ تا ۲۳ میلیون تومان بودجه لازم خواهید داشت. اگر این لپ‌تاپ استوک مشکل خاصی نداشته باشد، با توجه به مشخصات آن می‌تواند تا حدی زیادی کارتان را راه بیاندازد. البته به شرطی که لپ‌تاپ دست دوم را به جای لپ‌تاپ استوک به شما نفروشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین لپ تاپ های استوک در بازار چند؟

  1. سیروس میرزایی کله سواری گفته:

    سلام ببخشید لطفا مزاحم شده ام بخدا قسم خسته شده ام آرزوی یک پیکان داشتم گران شد نتوانستم بخرم آرزوی یک موتور ۷۰سی سی نخواهم یک میلیون تومان ندارم بخرم لطفا کمکم بکنید پول از کجا بیاورم یک موتور بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز