فروش لاستیک خودرو به صورت انبوه در یک بازار جدید

لست سکند

لاستیک خودرو که از ابتدای سال 98 به دلیل حذف این محصول و مواد اولیه آن از سبد دریافت کنندگان ارز دولتی، گرانی سرسام آور را تجربه کرد اخیرا در یک بازار جدید به صورت انبوه عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس، از  چهارشنبه هفته گذشته برای اولین بار  تایر خودرو عرضه و فروش در یک بازار جدید به صورت انبوه را تجربه کرد تا تولیدکنندگان این محصول نیز قادر باشند از سازوکار این بازار در معاملات خود برخوردار شوند.

عرضه لاستیک خودرو در این بازار می تواند به شفاف سازی معاملات این کالای پرتقاضا کمک کرده و نابسامانی کنونی در بازار تایر خودرو را که به دلیل گرانی مواد اولیه تولید، جهش نرخ ارز و احتکار برخی تولیدکنندگان و توزیع کنندگان به وجود آمده است را به سمت تعادل ببرد.

عرضه لاستیک خودروهای ویژه، سواری و وانت در بازار فرعی

بر این اساس و بنا به اعلام مهر، بورس کالای ایران به عنوان یک بازار نوین از چهارشنبه گذشته برای میزبان نخستین محموله های تایر خودرو بود. مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه ای از پذیرش تایر خودروی دو شرکت لاستیک بارز کردستان و گروه صنعتی بارز خبر داد.

راز آسمان پایتخت

بر اساس اطلاعیه‌های بورس کالا، پذیرش کالای تایر خودرو ویژه ،خودروهای سواری و وانتی سبک شرکت لاستیک بارز کردستان به میزان ۵۸۷۷ تن پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و چهارمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۲ خرداد ماه در بازار فرعی این بورس مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه همچنین، تایر خودرو ویژه سواری و وانتی سبک شرکت گروه صنعتی بارز به میزان ۴۲۹۳ تن پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شد.

شایان ذکر است قرار بود فروش لاستیک به مصرف کنندگان نیز از طریق سامانه جامع تجارت و با همکاری تولیدکنندگان داخلی انجام شود اما این سامانه در تامین نیاز مصرف کنندگان و کاهش قیمت لاستیک اثرگذار نبوده است.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بارز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز