فروش فوق العاده پیکاپ کلوت ؛ قیمت قطعی و تحویل فوری بدون قرعه کشی

تور لحظه آخری-کاماپرس

مکث موتور، عرضه کننده پیکاپ مکث کلوت از آغاز طرح جدید فروش این خودرو خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مکث موتور، قیمت پیکاپ کلوت در این طرح 839 میلیون تومان خواهد بود؛ زمان تحویل آن نیز 30 روز کاری اعلام شده است.

در زمینه خودرو بخوانید:

این مرحله از فروش مکث کلوت در ساعت 10 صبح روز سه شنبه سوم اسفند ماه 1400 آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت و از طریق وبسایت رسمی شرکت مکث موتور صورت خواهد گرفت. پیکاپ کلوت تنها در دو رنگ سفید و مشکی قابل انتخاب است. در صورت عدم موجودی خودرو با رنگ درخواستی متقاضی، در زمان تحویل خودرو با رنگ موجود تخصیص خواهد یافت.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که این خودرو در این طرح فروش حدود 40 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. مکث کلوت در نخستین مرحله فروش در آبان ماه سال جاری به قیمت 799 میلیون تومان عرضه شده بود و اکنون به قیمت 839 میلیون تومان رسیده است.

ثبت اطلاعات متقاضیان خودرو تنها از طریق وب سایت انجام می شود و بر اساس اولویت و زمان ثبت نام، در خواست های تایید شده به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، پیامکی از سرشماره 1660 برای متقاضی به منظور واریز وجه ارسال خواهد شد.

قابل توجه است که هر کد ملی تنها مجاز به ثبت یک درخواست است و متقاضیانی که در طرح فروش پیشین موفق به ثبت نام شده اند، اجازه ثبت نام در طرح جدید را نخواهند داشت. همچنین درخواست متقاضیانی که کمتر از 18 سال دارند ثبت نخواهد شد. بارگذاری تصویر هم کد ملی متقاضی برای ثبت درخواست ضروری است.

امکان انتخاب نمایندگی جهت تکمیل مدارک و تحویل خودرو در شهر های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز وجود دارد.

مرتبط با : مکث موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “فروش فوق العاده پیکاپ کلوت ؛ قیمت قطعی و تحویل فوری بدون قرعه کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز