فرآیند خرید کاردانو از یک سایت معتبر داخلی

لست سکند

تازه واردها و افرادی که اخیرا به بازار رمزارزها علاقه مند شده‌اند، امکان سرمایه گذاری روی کوین‌های مختلف را دارند. کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال بازار است که قیمت مناسبی دارد و برای شروع سرمایه گذاری می‌توان روی آن حساب کرد. خرید کاردانو مانند دیگر ارزهای دیجیتال باید از یک صرافی یا سایت معتبر اتفاق بیفتاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاردانو یک شبکه مبتنی بر بلاکچین است که ارز دیجیتال آن با نماد اختصاری ADA شناخته می‌شود. این شبکه برای انتقال پول دیجیتالی، ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز و ثبت قراردادهای هوشمند کاربرد دارد. با توجه به این ویژگی‌ها، کاردانو با اتریوم و دیگر رمزارزهای مشابه رقابت می‌کند. در حال حاضر قیمت کاردانو به 0.43 دلار می‌رسد که نسبت به روز قبل 1.69 درصد کاهش داشته است. کاردانو یک ارز دیجیتال مورد توجه معامله گران است که تقریبا ارزش بازاری 15.36 میلیارد دلاری دارد. این رمزارز در حال حاضر جزو 10 ارز دیجیتال برتر بازار است و 1.15 درصد از کل بازار را در اختیار گرفته است. با توجه به نرخ اعلام شده، شارژ کیف پول و خرید کاردانو کار چندان دشواری نیست. تنها خرید این رمزارز باید با دقت و در بسترهای معتبری اتفاق بیفتاد.

روند تغییرات قیمت کاردانو

اولین بار کاردانو در تاریخ دهم مهرماه 1396 به بازار عرضه شد. در آن زمان قیمت هر واحد آن 0.02 دلار بود. پس از مدت زمان اندکی از معرفی کاردانو به بازار رمزارزها، جهش قابل توجه آن اتفاق افتاد و این رمزارز را به بالاترین قیمت خود رساند. بیشترین قیمت کاردانو در تاریخ 2021-09-02 با قیمت 3.09 دلار بوده که نسبت به نرخ اولیه رشد قابل توجهی داشت و با این میزان افزایش، نرخ رمزارز مذکور به مرز 3.09 دلاری رسید.

آن زمان، کاردانو نیز مانند دیگر ارزهای دیجیتال نتوانست بالاترین قیمت خود را حفظ کند و اصلاح نرخ آن به وقوع پیوست. کم کم نرخ این ارز دیجیتال بازیابی شد و در سال 2019 اندکی وضعیت قیمتی آن بهبود پیدا کرد.

راز آسمان پایتخت

کدام کیف پول‌ها برای نگهداری کاردانو مناسب هستند؟

با وجود اینکه کاردانو توانسته جایگاه خوبی را در بازار رمزارزها به دست آورد اما کیف پول‌های زیادی برای آن معرفی نشده‌اند. دادالوس، کیف پول رسمی کاردانو است که فقط روی کامپیوترهای شخصی نصب می‌شود. کیف پول مذکور غیرمتمرکز و امن است و نسخه‌های موجود آن با سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک همخوانی دارد. به جز این کیف پول، کیف پول‌های سخت افزاری لجر، ترزور مدل تی، نرم افزاری یورویی و اتمیک نیز برای نگهداری کاردانو مناسب هستند.

بهترین شیوه خرید کاردانو

در صورتی که قصد خرید کاردانو را دارید باید به یک سایت صرافی ارز دیجیتال مناسب مراجعه کنید. صرافی ارز دیجیتال همتا پی یک بستر مناسب و مطمئن برای خرید این رمزارز است. افرادی که مایل به خرید این ارز دیجیتال از این درگاه هستند، کافی است در سامانه معاملاتی صرافی ارز دیجیتال همتا پی ثبت نام داشته باشند و فرآیند احراز هویت را طی کنند. خرید کاردانو در صرافی ارز دیجیتال همتا پی مانند دیگر رمزارزها به دو صورت مستقیم و بازار معاملاتی، با تومان و تتر، قابل انجام است.

صرافی ارز دیجیتال همتاپی یک درگاه معتبر است که همواره برای حفظ اطلاعات و دارایی مشتریان خود از آخرین سیستم امنیتی روز دنیا بهره می‌گیرد. این مجموعه همواره به دنبال جلب توجه مشتریان بوده، به همین دلیل پشتیبانی 24 ساعته آن در تمامی روزهای هفته به سوالات و مشکلات معامله گران و کاربران پاسخ می‌دهد. یک نکته مهم و جالب توجه دیگر از صرافی ارز دیجیتال همتا پی صفر بودن کارمزد معاملات مستقیم کاربران با آن است.

افرادی که مایل به خرید و فروش کاردانو از طریق این بستر هستند، کافی است به وبسایت اصلی صرافی ارز دیجیتال همتاپی مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : همتاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز