عیدی همراه اول به مشترکان + روش فعالسازی

لست سکند

همراه اول به مناسبت فرا رسیدن عید فطر بسته‌هایی را به عنوان عیدی همراه اول برای تمام مشترکان خود از جمله دارندگان سیم کارت‌های اعتباری و انارستان ارائه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همراه اول برای مشترکان اعتباری و انارستان تخفیفات ویژه‌ای به مناسبت عید فطر در نظر دارد.

در همین زمینه بخوانید:

مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند برای دریافت عیدی همراه اول بسته مکالمه درون شبکه و اینترنت 3 گیگابایت را برای سه روز با قیمت ده هزار تومان فعال کنند. این گروه برای فعالسازی این بسته باید ستاره 100 ستاره 67 مربع را شماره‌گیری کنند.

راز آسمان پایتخت

همچنین مشترکان انارستان برای استفاده از بسته ترکیبی 3 گیگابایت اینترنت و 3 گیگابایت مکالمه درون شبکه باید مبلغی معادل 5 هزارتومان بپردازند و با شماره‌گیری ستاره 100ستاره 6671 مربع این بسته را فعال کنند.

البته تمامی مشترکان همراه اول می‌توانند با مراجعه به برنامه همراه من نیز این بسته‌ها را فعال کنند. این افراد می‌توانند از تاریخ 10 اردیبهشت تا 14 اردیبهشت این بسته‌ها را خریداری کنند. گفتنی است مبلغ 900 تومان نیز به عنوان مالیات بر قیمت بسته‌ها افزوده خواهد شد.

 

 

مرتبط با : همراه اول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

15 دیدگاه برای “عیدی همراه اول به مشترکان + روش فعالسازی

  1. رضا گفته:

    همراه اول و ایرانسل هم یاد گرفتند چجوری با کلمات بازی کنند و مردم رو سرکیسه کنند تحت عنوان هدیه. نمیدونم باید به حال خودمان بخندیم یا گریه کنیم. بد نیست تو فرهنگ لغت نامه معنای هدیه رو برای این دو اپراتور معنی کنید

  2. آذری گفته:

    این هم یک نوع کسب درآمد است ولی بد می‌گردد به ای مثال که کم بخور همیشه بخور،،،یادم باشه از این بعد منم خواستم عیدی بدم از این روش استفاده کنم،مردم مملکت ما هر چیزی که اسم عیدی یا کمک به فلان چیز یا برای سرپرستان خانواده واز این قبیل فوری شاخکاشون تحریک میشه و بدون تحقیق می‌گیرند متاسفم واسه خودمان،معذرت میخواهم قصد توهین و جسارت نداشتم فقط تشریح کردم خصوصیت، خودم،و اقلب هم وطن های عزیزمو،نظر شما چیه،؟منتظرم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز