عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

گلکسی Fan Edition در واقع به نسخه‌ای از گوشی‌های سامسونگ اشاره دارد که مطابق با ویژگی‌های مورد علاقه طرفداران ساخته شده است. با توجه به اینکه سامسونگ گلکسی S22 FE هرگز عرضه نشد، ابهامات زیادی درمورد نسخه S23 آن وجود دارد. برخی معتقدند با وجود شایعات مختلف، هنوز می‌توان به عرضه این گوشی دلگرم بود.

به گزارش کاماپرس، طبق گزارش‌ها گلکسی S23 FE احتمالا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستند. همچنین ممکن است شاهد شباهت‌های آن با دوربین‌های فوق عریض و تله‌فوتو باشیم.

بیشتر بخوانید:

نسخه طرفداران معمولا دارای ویژگی‌های مدل‌های پرچم‌دار این برند است. پیش تر از این نیز گلکسی S21 FE از طراحی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مشابه گلکسی S21 اصلی بهره برد و همین انتظار برای مورد S23 FE نیز وجود دارد.

تراشه به کار رفته در این گوشی می‌تواند از نوع اگزینوس ۲۲۰۰ باشد که در گلکسی S22 وجود داشت. با این حال در ایالات متحده معمولا تراشه‌های اگزینوس عرضه نمی‌شوند و وجود دو نسخه متفاوت از S23 FE برای مشتریان آمریکایی و غیر آمریکایی چندان محتمل نیست.

راز آسمان پایتخت

گوشی‌های FE معمولا مقرون به صرفه هستند و در اواخر سال عرضه می شوند.

با توجه به اینکه سامسونگ احتمالا قصد دارد گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را کمی زودتر از جدول زمانی عرضه کند، ممکن است گلکسی S23 FE از ماه آگوست یا سپتامبر امسال به فروش برسد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز