عرضه اولیه 2 هزار میلیاردتومانی شرکت‌های شستا برای حباب‌شکنی در بورس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رئیس جمهور امروز در جلسه هیات دولت از عرضه اولیه 2 هزار میلیارد تومانی شرکت های زیرمجموعه شستا در هفته های آینده خبر داد و این عرضه را مانع شکل گیری حباب در بورس دانست.

به گزارش کاماپرس،  بعد از عرضه اولیه شستا در بورس حالا باید در انتظار عرضه اولیه چند شرکت زیرمجموعه شستا باشیم. این عرضه ها در حجم قابل توجه خواهد بود و به گفته رئیس جمهور از شکل گیری حباب در بورس جلوگیری خواهد کرد.

عرضه اولیه بازار سرمایه را مستحکم می کند

حسن روحانی رییس‌جمهور در نشست هیات دولت با اشاره به اوضاع خوب بازار سرمایه در ماه‌های اخیر، اظهار کرد: باید سهام جدید در این بازار عرضه شود و برای این کار همه بخش‌های دولتی باید فعالیت کرده و سهام‌شان را به بازار عرضه کنند؛ این در حالی است که بر اساس اعلام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از طریق برخی از شرکت‌های شستا در هفته‌های آتی 2 هزار میلیارد تومان عرضه اولیه در بورس خواهند داشت و این مسأله مهمی است؛ این عرضه اولیه بازار سرمایه را مستحکم می‌کند و نمی‌گذارد حبابی وارد این بازار شود.

روحانی همچنین در این جلسه با اشاره به افزایش عمق بازار سرمایه با آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت در بورس، اظهار کرد: آزادسازی‌ سهام عدالت باعث شد که این بازار تعمیق و توسعه پیدا کرده و میلیون‌ها نفر مستقیم یا غیرمستقیم وارد این بازار شدند؛ این یک حرکت بسیار خوبی در بازار سرمایه خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است سرمایه گذاران علاوه بر اخبار عرضه اولیه شرکت های شستا درباره سود هلدینگ شستا نیز جویای اطلاعات تازه هستند و  اخیرا نیز محمود ملکوتی خواه عضو هیئت مدیره شستا، از تصمیمی مبنی بر تقسیم ۹۵ درصدی سود هر سهم بین سهامداران خبر داده بود.

 

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز