طلاق آنجلینا جولی از براد پیت چند میلیارد تومان آب می‌خورد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنجلینا جولی و براد پیت بیش از 5 سال است درگیر امور حقوقی و مالی طلاق خود هستند و هزینه سنگینی از این بابت به هر دو نفر تحمیل شده است.

به گزارش کاماپرس، همان طور که ازدواج آنجلینا جولی و براد پیت پرسر و صدا و پرحاشیه بود طلاق آنها نیز جنجالی و پر حرف و حدیث است. جنجال طلاق آنجیلنا جولی و براد پیت از سال 2016 آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

ابتدا به نظر می رسید طلاق این دو بازیگر بسیار معروف هالیوودی با آرامش و توافق به سرانجام برسد اما موضوعات مالی و مسئله حضانت فرزندان کار طلاق آنها را به دراز کشانیده است.

پرخرج ترین طلاق هالیوود

روزنامه هفت صبح عکس صفحه آخر امروز شنبه 14 فروردین ماه خود را به این زوج سابق هالیوودی اختصاص داده و نوشته است؛ برد پیت و آنجلینا جولی که از سال ۲۰۱۶ تا به امروز درگیر کارهای طلاق خود و حضانت فرزندانشان هستند هر کدام یک میلیون دلار و جمعاً مبلغ ۲ میلیون دلار هزینه کرده اند با توجه به این مبلغ کلان طلاق این زوج مشهور به پرخرج ترین طلاق تاریخ هالیوود تبدیل شده است. اگر این مبلغ را با دلار 24 هزار تومانی به ریال تبدیل کنیم این زوج سابق برای طلاق خود تا امروز حدود 48 میلیارد تومان هزینه کرده اند.

راز آسمان پایتخت

جدایی از آنجلینا و خسارت های آن برای براد پیت

هزینه های طلاق که تاکنون سر به یک ملیون دلار زده تنها خسارت و هزینه ای نیست که با جدایی از آنجلینا جولی به براد پیت وارد شده چرا که این بازیگر در مدت زندگی زناشویی خود هدایای گرانبهایی نیز به همسر سابق خود هدیه کرده است که این هدایا اکنون در تملک آنجلینا قرار دارند و اخیرا نیز یکی از آنها را – یک تابلوی نفیس و آنتیک که نقاش آن وینستون چرچیل نخست وزیر اسبق بریتانیا است – به مبلغ هفت میلیون پوند به فروش رساند!

اخبار و گزارش های اجتماعی پربازدید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز