صفر تا صد دریافت اقامت از روش های مختلف در کشور عمان

اقامت عمان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

کشور  عمان به ‌واسطه نزدیکی آن به ایران، امنیت بالا، اقتصاد رو به رشد و استانداردهای بالای زندگی با استقبال خوبی برای اقامت مواجه شده است؛ به‌طوری که در حال حاضر بیش از 10 هزار ایرانی در این کشور زندگی می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، برای اقامت عمان روش‌های متنوعی از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق ثبت شرکت در این کشور و امثال آن را برای مهاجران خارجی در نظر گرفته است.

بهتر است که پیش از مهاجرت، با روش‌های مهاجرت و دریافت اقامت در این کشور آشنا شده و مناسب‌ترین شیوه را انتخاب کرد.

موسسه کاریابی بین المللی “توسعه کار” به‌عنوان یک مرکز بین‌المللی، از ابتدا تا انتهای دریافت اقامت در این کشور در کنار شما خواهد بود.

این گزارش به بررسی صفر تا صد مهاجرت و اخذ اقامت ‌پرداخته است.

راز آسمان پایتخت

چرا مهاجرت به این کشور؟

عمان به ‌عنوان کشوری کم‌حاشیه و در حال پیشرفت، در لبه جنوب شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده و با عربستان سعودی، امارات متحده عربی، یمن، ایران و پاکستان مرز مشترک دارد. این کشور شرایط خوبی برای زندگی و کار مهاجران فراهم کرده است.

برخی از مزایای اقامت عمان در ادامه بررسی شده است.

فرصت‌های شغلی: کشور عمان با برخورداری از اقتصاد رو به رشد و روابط دوستانه سیاسی با دیگر کشورهای جهان، بازارهای کار و فرصت‌‌های شغلی متعددی در اختیار شهروندان خود قرار داده است.

نزدیکی به ایران: نزدیکی عمان به ایران موجب کاهش هزینه‌های رفت و آمد و سفر به ایران شده است.

هزینه‌های پایین زندگی: هزینه‌های زندگی در عمان از جمله مسکن، حمل و نقل عمومی، خرید ماشین، هزینه بنزین، خورد و خوراک و حتی تحصیل، در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار پایین‌تر است.

امنیت بالا: عمان یکی از کشورهای امن خاورمیانه بوده که نرخ جرم و جنایت در آن بسیار پایین است.

کیفیت بالای زندگی: از دیگر مزایای اقامت عمان، بالا بودن سطح استاندارهای زندگی است. به ‌عنوان مثال میانگین دستمزدها در این کشور بسیار بالا بوده و در میان 45 کشور دنیا با قدرت خرید بالا قرار دارد.

در وب سایت موسسه کاریابی بین المللی توسعه کار https://iranmigration.com اطلاعات کاملی در این خصوص دریافت خواهید کرد.

اقامت عمان-کاماپرس

روش‌های دریافت اقامت

با توجه به روابط دوستانه ایران و عمان، روش‌های مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت در این کشور برای ایرانی‌ها بسیار متنوع و گسترده است.

برخی از رایج‌ترین راه­های اخذ اقامت در ادامه معرفی شده است.

مهاجرت کاری

مهاجرت کاری به این کشور با توجه به اقتصاد پایدار، دستمزدهای بالا، بازار کار گسترده، محیط کار دوستانه و مواردی از این قبیل، گزینه بسیار مناسبی برای دریافت اقامت این کشور است. برای این منظور باید از یک شرکت معتبر و فعال در عمان، پیشنهاد کار دریافت کرده و به اخذ ویزای کار اقدام کنید.

مهاجرت تحصیلی

هزینه‌های پایین زندگی علاوه بر امکانات رفاهی و سیستم آموزش عالی پیشرفته، عمان را به گزینه مناسبی برای مهاجرت تحصیلی تبدیل کرده است. تحصیل در دانشگاه‌های عمان معمولا به دو زبان انگلیسی و عربی است. برای مهاجرت تحصیلی به عمان ضمن دریافت حمایت مدرسه یا دانشگاه مورد نظر باید برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام کرد.

تحصیل در عمان-کاماپرس

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

برای سرمایه‌گذاری در عمان و مهاجرت از این طریق می‌توان از روش‌های متفاوتی استفاده کرد. روش‌های سرمایه‌گذاری در عمان در ادامه آمده است.

خرید ملک: یک فرد خارجی با خرید ملک در عمان برای مدت 90 سال به عنوان مالک محسوب شده و تا زمانی که ملک به نام او باشد، دارای اقامت عمان خواهد بود. البته ملک مورد نظر حتما باید درون منطقه تعیین شده توسط دولت و به ارزش حداقل 500 هزار ریال عمانی باشد.

ثبت شرکت: دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت به این صورت است که متقاضی باید شرکت خود را در منطقه آزاد این کشور و با دریافت مجوز درجه 1 به ثبت برساند. حداقل سرمایه لازم برای این کار حدود 43 هزار ریال عمان بوده و فرد باید بیزینس­پلن قوی ارائه دهد.

سایر شرایط لازم شامل تسلط نسبی به زبان عربی، استخدام حداقل پنج کارمند عمانی و گواهی عدم سوءپیشینه است.

سایر روش‌های مهاجرت

سایر روش‌های مهاجرت به عمان شامل مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق پناهندگی، اقامت در این کشور از طریق ورزش، برنامه مهاجرت برای هنرمندان و افراد فوق موفق، مهاجرت توریستی به عمان و امثال آن است.

اقامت عمان-کاماپرس

هزینه‌های مهاجرت

هزینه‌های کلی مهاجرت به این کشور شامل هزینه‌های خدمات اخذ ویزا، هزینه‌های سفر از جمله تهیه بلیط هواپیما و هزینه‌های زندگی در عمان است؛ با این حال هزینه‌های مهاجرت به عمان برای هر فرد به تناسب شرایط و روش انتخابی برای مهاجرت، متفاوت است. به‌عنوان مثال مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری نیازمند داشتن حداقلی از سرمایه لازم است.

موسسه کاریابی خارجی توسعه کار

توسعه کار به ‌عنوان یک مرکز معتبر و تخصصی مشاوره کاریابی بین المللی با برخورداری از تیمی متشکل از پرسنل مجرب و وکلای متخصص در این حوزه، خدمات ویژه‌ای برای متقضیان فراهم کرده است. با استفاده از خدمات موسسه، تنها کافی است به وبسایت رسمی توسعه کار https://iranmigration.com رجوع کرده و با پر کردن فرم آنلاین، از مشاوره وکلا و مشاوران مجرب آن بهره‌مند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : توسعه کار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز