شیوع باکتری کشنده در زندان شناور انگلیس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به دنبال کشف یک باکتری کشنده در شناور “بی‌بی استکهلم” انگلیس که قرار بود محل اسکان موقت پناهجویان باشد، این افراد تخلیه و  موقتا به محل دیگری منتقل شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، باکتری کشف شده، “لژیونلا” نوعی باکتری کشنده و تهدیدکننده است که در سیستم آب و محیط‌ مرطوب سیستم‌های تهویه زندگی می‌کند. این باکتری می‌تواند به بروز بیماری ذات‌الریه یا عفونت ریه منجر شود.

اگرچه آزمایشات معمول قبل از انتقال پناهجویان به شناور بی بی استکهلم که از سوی منتقدان “زندان شناور” نام گرفته، انجام شده بود، با این حال نتایج آزمایش‌های اخیر نشان دهنده وجود این باکتری در سیستم آب شناور است.

به نقل از وزارت کشور انگلیس، بررسی‌‌ها ادامه دارد و در این میان ۳۹ پناهجوی این شناور به مکانی دیگر منتقل شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

به نقل از بی‌بی‌سی، اگرچه پناهجویان مستقر در این شناور از آب استفاده می‌کردند، اما هنوز علائمی از بیماری در آنها مشاهده نشده است. البته برای پیشگیری از بروز بیماری، این افراد از شناور خارج شده‌اند.

گفتنی است، دولت انگلیس، از 4 روز قبل عملیات انتقال و استقرار پناهجویان به شناور بی‌بی استکهلم، مستقر در ساحل جنوبی انگلیس، را آغاز کرده بود. بر اساس طرح دولت انگلیس، قرار است این شناور با ۲۲۲ اتاق‌ کوچک به خانه موقت ۵۰۰ پناهجو تبدیل شود.

به نقل از ایسنا، پیش از این خبر انتقال پناهجویان در این شناور مانند خبر تصویب لایحه مهار پناهجویان غیرقانونی در پارلمان انگلیس با انتقادهای گسترده‌ای همراه بوده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شیوع باکتری کشنده در زندان شناور انگلیس

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    ماشاالله هر روز یه بیماری جدید تو دنیا پیدا میشه که کشندس و دهن یه ملت و سرویس میکنه خدا کنه ایران نیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز