شرایط مناسب تراکنش‌ کارتخوان‌ها در تیر 99

بانکداری الکترونیک
تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت پرداخت نوین ، در سال ۱۳۸۵، با هدف گسترش شبکه و ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر با مجوز بانک مرکزی و شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیک کارت) با حدود ۲۰۰ نیروی ستادی، ۳۳ نمایندگی و بیش از ۷۰۰ نیروی پشتیبان در سراسر کشور، با تکیه بر تجارب پیشین و بهره گیری از دانش و فناوری های روز، خدمات و محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می کند.

به گزارش کاماپرس، پرداخت نوین ، شرکتی است بین المللی که زنجیره کاملی از خدمات و محصولات ارزش آفرین را برای کسب و کارهای اکوسیستم دیجیتال ارائه می کند. این شرکتدارای برترین زیر ساخت تعاملی در کسب و کارهای اکوسیستم دیجیتال با بهره گیری از راه حل های نوآورانه، شخصی سازی شده، چابک و قابل اعتماد است. نزدیک به ۹ سال است که بانک مرکزی برای ساماندهی به نظام پرداخت کشور، طرح شبکه الکترونیکی پرداخت کارت- به اختصار شاپرک- را فعال کرده است. این طرح که خیلی زود تبدیل به یک نهاد نظارتی تعیین‌کننده در نوع فعالیت کارت‌ها و استارت‌آپ‌های پرداختی در بازار‌شد، به طور سالانه و ماهانه گزارشی از نحوه عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک و کارت‌های بانکی در شاخص‌های مختلف منتشر می‌کند.

سرویس‌های جدید توسط نهاد نظارتی به شبکه تحمیل می‌شوند

به گزارش ایسنا، بر این اساس محمدرضا روشناس، عضو هیات‌مدیره شرکت پرداخت نوین درخصوص فضای رقابتی بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) گفت:شرکت‌های پرداخت الکترونیک در صنعت پرداخت ایران در گام اول چهار عمل اصلی خرید، موجودی، پرداخت قبض و خرید شارژ و در گام پیشرفته‌تر ارائه خدمات آنلاین به صورت کارت اعتباری، پرداخت‌های مبتنی بر بانک مثل برداشت مستقیم، انتقال وجه و بانکداری الکترونیک برای فروشگاه‌ها را انجام می‌دهند. سودآوری شرکت‌های PSP در صنعت پرداخت غالبا از طریق کارتخوان‌های فروشگاهی است. رشد ماهانه صنعت پرداخت از طریق تعداد کارتخوان‌ها تا امروز 22درصد و رشد تراکنش‌های مربوطه ماهانه 3 درصد است. در این خصوص عضو هیات مدیره این شرکت، وضعیت تراکنش‌های دستگاه‌های کارتخوان در ماه گذشته را مطلوب می‌داند و آن را از نرخ رشد متوسط صنعت نیز بیشتر ارزیابی می‌کند. همچنین نرخ رشد 8 درصدی در تعداد کارتخوان‌ها و رشدی 9درصدی در تعداد تراکنش‌ها، یکی از اتفاقات خوشایند نسبت به سال گذشته بوده است.

راز آسمان پایتخت

عضو هیات‌مدیره شرکت پرداخت نوین معتقد است: تغییر رویکرد به منظور افزایش درآمد از منبعی غیر از کارتخوان برای بسیاری از شرکت‌های فعال ضروری است. در این راستا شرکت پرداخت نوین با همکاری بانک اقتصاد نوین به دنبال رونمایی و صدور کارت‌های اعتباری و پیش پرداخت ورود به حوزه فروش اقساطی هستند. روشناس می‌افزاید: با راه‌اندازی سیستم سوئیچ کارت، به زودی به مرحله صدور کارت می‌رسیم. در ادامه، این فعال صنعت بانکداری الکترونیک از تلاش این شرکت برای توسعه شبکه و دستیابی به امکان پرداخت بدون دستگاه و از طریق موبایل و سرویس‌های ارزش افزوده موبایلی روی کارت‌های اعتباری خبر می‌دهد. همچنین ارائه خدمات تجارت الکترونیک در مدل‌های بنگاه به بنگاه، بنگاه به مشتری و راه‌اندازی باشگاه‌ مشتریان از دیگر سرویس‌های تازه این شرکت خواهد بود. محقق شدن بیش از 50 درصد برنامه‌های پرداخت نوین، امید بهره‌برداری حداکثری از این خدمات را در مجریان آن زنده نگه داشته است. پرداخت نوین با ایجاد تغییرات کیفی از قبیل ارزیابی پیمانکارهای استانی برای ارائه سرویس‌های بهتر به مشتریان، ارائه سرویس‌های جدید پرداختی به مشتریان بزرگ و مجموعا افزایش رضایت مشتریان از طریق اطلاع‌رسانی تغییرات این مجموعه؛ منجر به افزایش تعداد تراکنش‌ها شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرداخت نوین آرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز