شرایط جدید سوار شدن مسافران در پروازهای ترکیش ایرلاینز

لست سکند

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز که قرار است از ماه ژوئن – دهه دوم خردادماه – پروازهای خود را که به دلیل کرونا متوقف شده بود، آغاز کند، شرایط جدید سوار شدن مسافران به پروازهای این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز که پروازهای خود را به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف کرده است اعلام کرد پروازهای خود را از ماه ژوئن – کمتر از 3 روز دیگر – با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر خواهد گرفت. طبق پروتکل های اعلام شده توسط این ایرلاین مطرح ترکیه ای مسافران با اعلام شماره صندلیشان به ترتیب وارد هواپیما خواهند شد.

استفاده از ماسک در طول پرواز با ترکیش ایرلاینز الزامی است

همچنین مسافران اجازه حمل چمدان کوچک به داخل کابین را نخواهند داشت و تنها می‌توانند کیف دستی خود را به همراه داشته باشند.

یکی دیگر از پروتکل های بهداشتی مطرح شده از سوی ترکیش ایرلاینز این است که مسافران برای پیاده شدن از هواپیما به ترتیب شماره، از صندلی‌های جلو اجازه خروج خواهند داشت.

راز آسمان پایتخت

رعایت پوشش ماسک بهداشتی یکی دیگر از موارد مورد تاکید این ایرلاین است به نحوی که ترکیش ایرلاینز اعلام کرد به ازای هر 4 ساعت، داشتن یک ماسک برای مسافران ضروری است و در طول سفر استفاده از ماسک الزامی است.

شایان ذکر است شرکت هواپیمایی ترکیه «ترکیش ایرلاینز»، به دلیل شیوع ویروس کرونا پروازهای خود به ایران که عمدتا به مقصد تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز انجام می شود را نیز متوقف کرده است و انتظار می رود با فروکش کردن امواج اپیدمی کرونا، این پروازها نیز به تدریج از سر گرفته شود.

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز حامل پرچم ترکیه است که در سال ۱۹۳۳ به دستور مصطفی کمال آتاتورک بنیان گذار ترکیه نوین تأسیس شد و پیش از شیوع کرونا روزانه به بیش از  ۳۰۰ مقصد، در اروپا، آسیا، آفریقا و ایالات متحده آمریکا پروازهای مستقیم داشته است.

انتهای پیام

مرتبط با : ترکیش ایرلاینز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز