شرایط بازار اتریوم طی چند روز اخیر چگونه بود؟

اتریوم-کاماپرس
لست سکند

وضعیت بازار اتریوم طی چند روز اخیر به شدت نوسانی بوده و این موضوع معامله گران رمزارز مذکور را نگران کرده است. به همین دلیل خرید اتریوم کم شده و بیشتر معامله گران این ارز دیجیتال در نقش فروشنده در بازار حضور پیدا کرده‌اند. به نظر تا زمانی که وضعیت قیمتی بیت کوین نامساعد باشد، شرایط نزولی برای اتریوم و دیگر رمزارزها ادامه دار خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، اتریوم یکی از ده رمزارز برتر بازار است که بعد از بیت کوین بیشترین حجم کریپتو را در اختیار دارد. با توجه به رشد قیمتی مساعد این ارز دیجیتال طی شش ماه و همچنین سه سال گذشته، برخی به خرید اتریوم مشتاق هستند و معتقدند که نرخ آن در سال‌های آینده رشد خوبی پیدا خواهد کرد. در واقع سرمایه گذاری روی اتریوم یک کار مناسب است که عوایدی آن طی سال‌های آینده به دارنده‌اش باز خواهد گشت.

تحلیل وضعیت اتریوم در چند روز گذشته

اکنون وضعیت این رمزارز به دلیل نزول یکباره نرخ بیت کوین دچار التهاب شده و به نظر این شرایط همچنان ادامه دارد. طی چند روز گذشته اتریوم به شدت روند رنج خود را حفظ کرد و پایین محدوده مقاومتی هزار و 835 دلاری نوسان داشت. اما دو روز پیش این رمزارز به مرز حمایتی هزار و 800 دلاری واکنش مثبت نشان داد. در صورتی که طی روز جاری یا روزهای آینده این ارز دیجیتال بتواند از محدوده حمایتی مذکور عبور کند، امکان پایان این روند رنج دور از انتظار نخواهد بود. در صورتی که این رمزارز بتواند مرزهای مقاومتی حساس را پشت سر بگذارد، امکان پیشروی آن تا محدوده هزار و 900 دلاری وجود دارد.

اگر به هر دلیلی اتریوم نتواند مرز حمایتی هزار و 800 دلاری را حفظ کند و از آن بگذرد، احتمالا نرخ آن تا محدوده هزار و 760 دلاری عقب نشینی خواهد کرد و فشار فروش در این بازار بالا خواهد رفت. اگر نهنگ‌های بازار اتریوم نتوانند سطح حمایتی هزار و 760 دلاری را هم حفظ کند، احتمالا قیمت این رمزارز تا مرز هزار و 700 دلاری عقب نشینی خواهد داشت.

اتریوم-کاماپرس

اتریوم را از درگاه همتاپی خریداری کنید

درگاه‌ همتاپی توانسته با فراهم کردن بستری مطمئن برای خرید اتریوم یا دیگر رمزارزها نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. مشتریان صرافی ارز دیجیتال همتاپی با مراجعه به این درگاه به آسانی و در کمترین زمان ممکن امکام خرید و فروش اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری را خواهند داشت.

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به خرید و فروش اتریوم از طریق سایت همتاپی هستند کافی است در این درگاه ثبت نام کرده و بعد از فرآیند احراز هویت، حساب تومانی خود را شارژ کنند. پس از آن امکان خرید سریع اتریوم وجود دارد.

ویژگی‌های قابل توجه وبسایت همتاپی

همتاپی یک صرافی فول نود بوده و به همین دلیل از سطح ایمنی بالاتری نسبت به دیگر صرافی‌ها برخوردار است. این مجموعه دارای پشتیبانی 24 ساعته است و مشتریان در هر مرحله از معامله اتریوم یا ارزهای دیجیتال دیگر می‌توانند از پشتیبانان آن کمک بگیرند. لازم به ذکر است که کارمزد معاملات مستقیم اتریوم و دیگر رمزارزها در این وبسایت صفر است و معامله گران هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

علاوه بر امکان معامله رمزارزهای مختلف در سایت همتاپی، مشتریان امکان استفاده از کیف پول ارزهای دیجیتال اختصاصی، سرویس‌های هوشمند پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال و … این مجموعه را نیز دارند. معامله گران برای استفاده از خدمات همتاپی کافی است با چند کلیک به این وبسایت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : همتاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز