شتابدهنده هاب و خدماتش را در 9 نکته بشناسید

لست سکند

مجموعه «هوشمند اول بهشتی» با نام اختصاری «هاب» از سال 1396 با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی و شرکت ارتباطات سیار ایران- همراه اول- کار خود را آغاز کرد. هدف این شرکت رشد ایده‌های نوآورانه دیجیتالی است. شتابدهنده هاب با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری‌های پایه و پلتفرمی، ایده‌های نوین تجاری، با محور شتابدهی کسب و کارهای نوپا، خلق ارزش در زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور را دنبال می‌کند.

در ادامه کاماپرس با ارائه 9 نکته از این مجموعه سعی در معرفی بیشتر آن برای علاقمندان به این حوزه و فعالان استارتاپ‌ها دارد؛

1. شرکت هوشمند اول بهشتی در حال حاضر با مدیریت محمدرضا سوهانیان فعالیت دارد. مریم علی اکبری نیز به عنوان مدیر شتاب دهنده این مجموعه شناخته می‌شود.

2. حوزه تمرکز این شتابدهنده آن دسته از استارتاپ‌هایی اعلام شدند که مشتری اولیه و محصول و خدمت بازاری را دارند، ولی برای رشد بیشتر نیازمند حمایت‌های راهبردی، زیرساختی، مشاوره‌ای و مالی هستند.

3. اولویت شتابدهی در این مجموعه استارتاپ‌های فعال در حوزه آی.سی.تی و مبتنی بر تکنولوژی نو هستند.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه خدمات مخصوصی را در هر سطح پیش شتابدهی، شتابدهی و توسعه کسب و کار به استارتاپ‌ها ارائه می‌دهد.

5. شتابدهنده هاب فضای کار اشتراکی با امکاناتی مانند: اتاق جلسات با رزرو قبلی تا سقف دو ساعت در روز و 10 ساعت در ماه، کافی شاپ حرفه‌ای با هزینه سوبسیدی، اینترنت و پرینتر، میزهای تک صندلی قابل ادغام برای تیم‌ها و … را نیز در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهد.

6. مجموعه‌هایی مانند ارتباطات سیار ایران – همراه اول-، جیرینگ، بیمه سامان، افرانت و آریاتک از شرکای تجاری شرکت هاب محسوب می‌شوند.

7. هاب در سال گذشته حامی چهارمین دوره رویداد جایزه بازی‌های جدی- بازی سازی آنلاین- شد. گفتنی است رویداد بازی‌های جدی 1399 در سه بخش مجزا شامل جشنواره، هکاتون و سمپوزیوم بین‌المللی بازی سازی سه روزه برای ساخت نسخه اولیه‌ای از بازی‌های دیجیتال یا رومیزی با موضوع «مهارت‌های زندگی: مواجهه با همه گیری بیماری‌ها» بود.

8. مجموعه هاب با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، دوره‌ای آنلاین با عنوان «آشنایی با دانش و مهارت‌های لازم برای یک زندگی شغلی با کیفیت» را برای استفاده عموم فراهم کرده است. دوره مذکور 10 سرفصل مجزا را برای آمادگی ورود به بازار کسب و کار شامل می‌شود.

9. این شرکت به ازای هر استارتاپ، به صورت تخصصی و با توجه به نیازمندی‌های فنی و غیر فنی، مربی معرفی می‌کند؛ هاب بیشتر بر همکاران تجاری آن تمرکز دارد.

مرتبط با : شتابدهنده هاب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز