سیگنال؛ پلتفرمی امن برای فعالیت در بازار سرمایه

تور لحظه آخری-کاماپرس

طی سال‌های اخیر امکان فعالیت‌های سرمایه گذاری و مالی به صورت آنلاین گسترش پیدا کرده، البته برخی مجموعه‌ها هم بستر مناسبی برای این قبیل کارها در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. سیگنال یکی از این مجموعه‌ها است که هم در حوزه بازار سرمایه و هم بخش بانکی خدمات مختلفی برای مشتریان خود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سیگنال یک بستر آنلاین برای فعالیت مناسب در بورس و آگاهی از شرایط وام دهی بانک‌ها است. البته این مجموعه خدمات دیگری هم به مخاطبان خود ارائه می‌دهد و به پشتوانه همین خدمات در جشنواره وب و موبایل امسال شرکت کرده است. همزمان با برگزاری جشنواره وب و موبایل، کاماپرس با کامیار نوربخش، مدیر سامانه سیگنال، درباره عملکرد و موفقیت‌های این مجموعه گفت و گویی داشت که در ادامه می‌خوانید؛

صفر تا صد سامانه سیگنال

وجود یک پلتفرم امن برای سرمایه گذاری و فعالیت‌های مالی در کشور لازم بود. به همین دلیل پروژه سیگنال در سال 1397 کلید خورد تا چنین بستری را در فضای سرمایه گذاری کشور به وجود آورد. به گفته نوربخش، این پروژه از طریق بسترهای مختلفی مانند اپلیکیشن و وبسایت تلاش می‌کند تا خدمات متنوعی را به کاربران حوزه مالی و فین‌تک ارایه دهد. تحلیلگران و مشاوران سیگنال به مشتریان کمک می‌کنند تا به نحو مناسبی در حوزه‌های یاد شده فعالیت داشته باشند و از این بخش‌ها بهره مند شوند.

سیگنال خدمات مختلفی به مشتریان خود ارائه می‌دهد اما از جمله خدمات مهم این مجموعه امکان سرمایه گذاری آنلاین در صندوق‌های سرمایه گذاری، احراز هویت غیرحضوری در سجام و اطلاع رسانی درباره شرایط وام‌دهی بانک‌ها و آخرین اخبار مرتبط با این حوزه است.

راز آسمان پایتخت

این سامانه آنلاین با دستاوردهای خود در جشنواره وب و موبایل امسال حضور پیدا کرده بود. نوربخش در خصوص شرکت سیگنال در جشنواره وب و موبایل بیان کرد: از آن‌جا که جشنواره وب و موبایل مجموعه‌ای از استارت‌اپ‌های فعال در این حوزه را گرد هم می‌آورد، سیگنال نیز تلاش کرد تا با حضور در این جمع بتواند به ایجاد یک محیط رقابتی سالم با هدف بهبود ارائه خدمات به کاربران کمک کند.

سیگنال در جشنواره وب و موبایل چه کرد؟

مدیر سامانه سیگنال درباره حضور مجموعه در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران بیان کرد: اولویت اصلی ما، تجربه بهتر کاربر در فضای سرمایه‌گذاری بود. سیگنال با شرکت در این جشنواره کنار برترین‌های بازار مالی و سرمایه قرار گرفت، به همین دلیل اگر نتیجه مطلوب را به دست نیاورد، خللی در اهداف آن ایجاد نخواهد شد. هدف سیگنال، بدون توجه به نتیجه جشنواره، همواره کسب رضایت فعالان حوزه مالی است.

طبق گفته‌های نوربخش، سیگنال خدمات مالی متنوعی را ارائه می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا سیگنال از سایر فعالان این حوزه پیشی بگیرد. این مسئله در کنار کاربران میلیونی سیگنال و رضایت‌مندی آن‌ها، می‌تواند از مهم‌ترین علل حضور سیگنال در این دوره از جشنواره باشد.

البته تضمینی برای برنده شدن در این جشنواره وجود ندارد. چون استارتاپ‌های بسیاری در حوزه مالی و فین‌تک فعالیت می‌کنند که هر کدام از آن‌ها ایده‌های خلاقانه زیادی دارند. با این حال سیگنال توانسته در دو دوره قبل همین جشنواره از نام‌های مطرح باشد و این دوره هم به مرحله نهایی راه پیدا کند.

چالش‌ها و اهداف سیگنال چیست؟

سیگنال مانند سایر استارت‌اپ‌ها حول تیم کوچکی از متخصصان شکل گرفت که رویاهای بزرگ داشتند و با چالش‌های زیادی روبرو بود: بزرگ شدن تیم در این سال‌ها و چکش‌کاری ایده‌ها تا رسیدن به شکل بهینه‌ای از اهداف، از جمله چالش‌های ما در این مسیر بوده است.

به گفته مدیر سامانه سیگنال؛ جلب اعتماد کاربران دیگر چالش این مجموعه در ابتدای راه بود: در زمان شروع به کار هر پروژه، به سختی می‌توان کاربر را برای استفاده از خدمات خود قانع کرد. اما با تلاش‌های تیم سیگنال و حمایت کاربران، توانستیم این چالش برطرف شد.

سیگنال با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد برنامه‌های مختلفی دارد. به گفته کامیار نوربخش، با توجه به شرایط اقتصادی کشور، شناخت درست بازارهای مالی و فعالیت بدون دغدغه در آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. سیگنال همواره تلاش می‌کند تا با تکیه بر دانش خود در حوزه فین‌تک، این مسیر را برای کاربران هموار کند. این مجموعه همواره برای ارائه خدمات متنوع‌تر و افزایش رضایت مشتریان تلاش خواهد کرد.

مرتبط با : سیگنال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز