سیدوک برنامه دریافت خدمات آنلاین حقوقی

سیدوک اولین و مطمئن ترین برنامه دریافت خدمات آنلاین حقوقی است که با پلتفرمی تخصصی، مبتنی بر فناوری تلفن های هوشمند، خدمات رسانی به مردم را آغاز کرده است.

به گزارش کاماپرس، این اپلیکیشن پل ارتباطی میان وکلا،کارشناسان دادگستری،مشاوران و داروان با مردم می­باشد. از طریق این اپلیکیشن کاربران می توانند قبل از آنکه معامله­ای انجام دهند یا در دادگاه حضور یابند و… نیاز حقوقی خود را همراه با هزینه­ای که حاضر به پرداخت آن می­باشند اعلام نمایند. سیستم به صورت اتوماتیک وکلا یا کارشناسانی را که متخصص آن حوزه بوده را به کاربر معرفی کرده و تا پایان پرونده قضایی/کارشناسی وی با آن کاربر در ارتباط خواهد بود. تیم سیدوک با سرعت قابل توجهی در حال اجرای برنامه های توسعه ای خود است و با اتکال به خداوند کریم و توانایی نیروهای فنی ارزشمند خود، ارائه خدامات سریع،باکیفیت و با قیمتی غیر قابل باور را به مردم تضمین می نماید. در این طرح عظیم تخصصی و دانش بنیان کشوری،وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان دادگستری بیشماری شرکای تجاری ما هستند.ما به این شراکت افتخار می کنیم و جهت تقویت و پایداری این شراکت تمام تلاش خود را بکار می بندیم.

مدیرعامل سیدوک گفت: قرارداد ویلموتس با فوتبال ایران به خاطر گنجاندن هوشمندانه چند عبارت در یک پرانتز، به نفع او و به زیان ما تمام شد.
به گزارش ایسنا ، فردین آقایی درباره حواشی و حرف و حدیث‌‌هایی که این روزها در زمینه قرارداد ویلموتس و خسارت‌های آن برای فوتبال و جامعه ایران جریان دارد، اظهار داشت: این اولین اتفاق تلخی نیست که از نظر حقوقی برای کشور ما رخ می‌دهد چون هرازگاهی اخباری مبنی بر محکومیت سازمان‌ها و نهادهای ایرانی به پرداخت خسارت‌های سنگین منتشر می‌شود اما در ماجرای اخیر از آنجا که موضوع اصلی آن، تیم ملی فوتبال ایران است خیلی بر سر زبان‌ها افتاد.
وی افزود: در بحث تیم‌های باشگاهی هم معمولا شاهد هستیم که قراردادهای ضعیف و بدون مشورت کافی منعقد می‌شود و برخی سهل‌انگاری‌ها در نهایت یک خسارت بزرگ را متوجه فوتبال باشگاهی ما می‌کند.
یک ضعف اساسی؛ وکیل را باور نداریم
آقایی ادامه داد: این موضوعات نشان از وجود یک ضعف در باور، تفکر و نگرش ما دارد؛ به عبارتی ما در یک زمینه مهم نیاز به فرهنگسازی برای شکل‌گیری یک باور داریم و آن باور داشتن قانون و وکیل و مشاوره حقوقی به معنای واقعی و خارج از شعار و تعارف است. مدیرعامل سامانه یکپارچه داوری، وکالت و کارشناسی «سیدوک» با بیان اینکه فرهنگ مراجعه به وکیل هنوز در جامعه ایران به خوبی جا نیفتاده است، گفت: متاسفانه در کشور ما دو حالت ناخوشایند در زمینه رجوع به وکیل و مشاور حقوقی شکل گرفته است؛ یعنی یا اصلا اعتقادی به مشورت با وکیل وجود ندارد و یا اگر هم در جایی از وکیل استفاده می‌شود، برای رعایت صوری بخشنامه‌ها و یا حتی برای رعایت تشریفات ظاهری است!
ویلموتس ضربه را از کجا زد؟!
وی تصریح کرد: به خاطر همین ضعف در باور و تفکر است که آقای ویلموتس که تقریبا ۳۰ روز در کشور و فوتبال ملی ما حضور داشته، موفق به دریافت یک غرامت سنگین شده است! یعنی او به صورت کاملا هوشمندانه و زیرکانه، دست روی ضعف اساسی ما در باور داشتن وکیل و مشورت حقوقی گذاشته و از همان جا به ما ضربه زده است؛ از جایی که فکرش را هم نمی‌کردیم. آقایی افزود: مگر غیر از این است که بسیاری از ما ایرانی‌ها هر قراردادی که جلوی‌مان بگذارند را بدون توجه به جزئیاتش امضا می‌کنیم؟! و یا در بهترین حالت فقط یکبار به صورت گذرا و سریع، نگاهمان را از بالا به سمت پایین قرارداد می‌دوانیم و اعلام می‌کنیم که آن را خوانده‌ایم! مدیرعامل سیدوک گفت: شک نکنید که قرارداد آقای ویلموتس هم به همین شکل از طرف مقامات فوتبالی کشور خوانده و امضا شده است وگرنه امروز با چنین افتضاح و شکست بزرگی مواجه نمی‌شدیم.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سیدوک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز