سکه گران شد

لست سکند

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که در اواسط فروردین ماه حدود 6 میلیون و 300 هزار تومان بود، حالا با گذشت کمتر از  دو ماه به ۷ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسیده و نسبت به دیروز نیز 50 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

به گزارش کاما پرس، قیمت طلا و‌سکه از ابتدای سالجاری روندی صعودی پیدا کرده است و طی دو ماه گذشته، هر قطعه سکه‌تمام بهار آزادی بیش از یک میلیون تومان گران شده است، این رشد مربوط به قیمت طلا هم می شود و قیمت هر گرم طلای 18 عیار از 656 هزار تومان به 729 هزار و 300 تومان رسیده است.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۷ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان فروخته شد، به گفته نادر بذر افشان، دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا ، جواهر و سکه تهران، نیم‌سکه ۳  میلیون و ۷۴۰ هزار  تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۸۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

حباب سکه، 340 هزار تومان است

بذرافشان ادامه داد: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۴۱ دلار رسید که نسبت به دیروز حدود ۱۵ دلار افزایش یافته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ  ۷۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بذر افشان افزود: در حال حاضر حباب‌سکه حدود ۳۴۰ هزار تومان است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا ، جواهر و‌سکه تهران اظهار کرد : با افزایش اونس جهانی نرخ طلا و‌سکه نسبت به دیروز افزایش یافته است که این موضوع امری طبیعی در بازار است.

 

او افزود: سکه‌تمام بهار آزادی طرح جدید  نسبت به آخرین معاملات دیروز  با افزایش حدود ۵۰ هزار تومان همراه است.

نرخ‎سکه و طلا در ۱۲ خرداد ۹۹

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام  طرح جدید ۷.۴۱۰.۰۰۰
سکه بهار آزادی طرح قدیم ۷.۲۰۰.۰۰۰
نیم‌سکه بهار آزادی ۳.۷۴۰.۰۰۰
ربع‌سکه بهار آزادی ۲.۰۴۰.۰۰۰
سکه‌گرمی ۱.۰۸۰.۰۰۰
اونس جهانی یک هزار و ۷۴۱ دلار
طلای ۱۸ عیار ۷۲۹.۳۰۰

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز