تحلیل بازار رمزارز مونرو

یکی از رمزارزهای مورد توجه در بازار ارزهای دیجیتال، مونرو یا سکه ایکس ام آر نام دارد که در حال حاضر شرایط نوسانی را سپری می‌کند. این رمزارز تا مرز 170 دلار نیز پیش رفت، اما قادر به حفظ این محدوده قیمتی نبود و به همین دلیل فشار فروش در بازار آن افزایش پیدا کرد. با توجه به نوسان قیمتی مونرو، برخی مایل به خرید آن هستند، زیرا معتقدند در آینده نزدیک دوباره صعود قیمتی این ارز دیجیتال آغاز خواهد شد.

کاماپرس در این گزارش وضعیت مونرو در بازار ارزهای دیجیتال و تحلیل­ها در مورد قیمت آن را بررسی کرده است.

درباره ارز دیجیتال مونرو، روند رشد و قابلیت‌ها و کاربردهای آن بدانید

مونرو یک ارز دیجیتال منبع باز و متمرکز بر حریم خصوصی است که طراحی مناسبی دارد. مونرو در سال 2014 به بازار رمزارزها معرفی شد و در آن زمان و حتی سال بعدش رشد زیادی نداشت، اما ناگهان در سال 2016 و 2017 رشد قیمتی زیادی را تجربه کرد. تیم طراح و به وجود آورنده این سکه، آن را به گونه‌ای طراحی کرده‌­اند که معامله گران به راحتی قابل ردیابی و شناسایی باشند و مشکل و چالش خاصی در جریان خرید و فروش آن به وجود نیاید. رمزارز مونرو از فرآیند استخراج پشتیبانی کرده و افراد با پیوستن به استخرهای ماینینگ برای فعالیت‌های خود پاداش دریافت می‌­کنند. مونرو توانایی مخفی سازی تمامی اطلاعات تراکنش از جمله فرستنده، دریافت کننده و میزان مبادله شده را دارد که این مخفی سازی به عملکرد بهتر و امن‌تر معامله­‌گران کمک می‌کند.

وضعیت فعلی مونرو

این رمزارز در حال تلاش برای حفظ متحرک نمایی 200 روزه- میانگین متحرکی که برای محاسبه آن وزن بیشتری به داده‌های بازاری مونرو می‌دهند- است. در صورتی که گاوها، معامله گران طرفدار این رمزارز، بتوانند مرز 160 دلاری را حفظ کنند، احتمالا دوباره این رمزارز در مدار صعودی حرکت کند و پیشروی خوبی داشته باشد. در صورتی که مونرو از متحرک نمایی 200 روزه به عنوان سطح ساخت یا شکست عقب نشینی کند، امکان ریزش بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود، اما همچنان این امکان وجود دارد که در روزهای آینده نرخ آن با صعود غیرقابل پیش بینی همراه باشد.

بهترین زمان خرید مونرو

در حال حاضر فشار فروش مونرو زیاد شده و احتمالا این ارز دیجیتال تا محدوده 160 دلاری عقب نشینی خواهد کرد و در صورتی که این رمزارز قادر به حفظ مرز 160 دلاری نباشد، امکان ریزش آن تا محدوده 140 دلار نیز دور از انتظار نخواهد بود؛ با این حال، برخی تحلیلگران نیز نسبت به صعود زودهنگام و دوباره مونرو ابراز خوش­بینی کرده‌اند و بر این باورند که روند نزول نرخ این ارز دیجیتال به زودی متوقف و نرخ آن دوباره در مدار صعودی قرار خواهد گرفت؛ به همین دلیل همچنان رمزارز مونرو مورد توجه معامله گران مبتدی و حرفه‌ای است و بعضی خرید مونرو در شرایط کنونی را فرصت مناسبی تلقی می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

خرید مونرو با خیال آسوده از «کیف پول من»

افرادی که مایل به خرید مونرو در شرایط کنونی هستند، باید به یک درگاه معتبر برای این کار مراجعه کنند. ایرانیان برای خرید مونرو امکان مراجعه به سایت کیف پول من را دارند. این درگاه امکان خرید امن مونرو و دیگر رمزارزها را فراهم کرده است. متقاضیان ایرانی مونرو از طریق درگاه کیف پول من امکان معامله این رمزارز را تا سقف 5 میلیارد تومان دارند. افراد بعد از ثبت نام در این درگاه و خرید مونرو، بلافاصله آن را در کیف پول خود دریافت خواهند کرد و از این بابت مشکلی ندارد. فرآیند ثبت نام در این درگاه کمتر از 15 دقیقه زمان می‌برد و پس از کامل شدن این فرآیند، امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال وجود خواهد داشت. تمامی خدمات کیف پول من بدون تعرفه و کارمزد ارائه می‌شود و تمامی کاربران اعم از حقیقی و حقوقی به راحتی امکان استفاده از خدمت‌های ارائه شده توسط این مجموعه را دارند. کیف پول من اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال است که از سبک‌ها و استانداردهای جدیدی برای انتقال و نگهداری رمزارزها پیروی می‌کند. این مجموعه همواره تلاش کرده بهترین سرویس را برای نگهداری رمزارزهای الکترونیکی افراد حقیقی و حقوقی فراهم کند.

افرادی که مایل به معامله یا نگهداری مونرو از طریق کیف پول من هستند، کافی است به وبسایت این مجموعه به آدرس https://kifpool.me مراجعه كنند یا با شماره‌ تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز