سوزوکی ویتارا فیس لیفت 2024 ؛ مجهزتر و زیباتر از گذشته

نسل جدید سوزوکی ویتارا چندین سال است که به بازار آمده و اکنون برای سال 2024 در کابین داخلی و نمای خارجی آن به روزرسانی‌های صورت گرفته است تا در سگمنت بسیار رقابتی شاسی‌بلندهای خانوادگی از دیگر رقبا عقب نماند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، آن طور که کمپانی سوزوکی اعلام کرده، سوزوکی ویتارا فیس‌لیفت 2024 تابستان امسال وارد بازار خواهد شد و علاوه بر این که چهره‌ای جدید به خود گرفته در داخل کابین نیز شاهد فناوری‌هایی به روز خواهیم بود. البته سیستم پیشرانه تغییری نکرده و این شاسی‌بلند خانوادگی همچنان با پیشرانه‌های هیبرید خفیف و یا تمام هیبرید به بازار عرضه می‌شود.

از تغییرات ظاهری که بر روی سوزوکی ویتارا فیس لیفت 2024 انجام گرفته، می‌توان به طراحی جدید جلو پنجره و چراغ‌های جلو اشاره کرد. در داخل کابین نیز یک نمایشگر مرکزی 9 اینچی به چشم می‌خورد که امکان اتصال وایرلس به اپلیکیشن‌هایی مانند Apple CarPlay و  Android Auto را فراهم می‌کند. اپلیکیشن جدید Suzuki نیز به ویتارای جدید افزوده شده است که به رانندگان این امکان را می‌دهد از راه دور بر خودرو نظارت داشته باشند و پیغام‌هایی در مورد وضعیت، محل قرارگیری، تاریخچه سفر، چراغ‌های هشدار دهنده و زمان سرویس خودرو دریافت کنند.

راز آسمان پایتخت

سوزوکی ویتارا فیس لیفت 2024 با دو پیشرانه مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. یک موتور 1.4 لیتری هیبرید خفیف با 127 اسب بخار نیرو که در کنار گیربکس شش سرعته دستی قرار می‌گیرد و یک موتور 1.5 لیتری تمام هیبرید با 113 اسب بخار نیرو که با گیربکس شش سرعته اتوماتیک هماهنگ می‌شود. هر دو پیشرانه می‌توانند به صورت سفارشی نیروی‌شان را به هر چهار چرخ منتقل کنند.

در حال حاضر قیمت سوزوکی ویتارا فیس لیفت 2024 با پیشرانه هیبرید خفیف 22449 پوند و با پیشرانه تمام هیبرید 24199 پوند اعلام شده است ولی تا زمان عرضه‌ در تابستان 2024 ممکن است قدری با افزایش قیمت مواجه شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سوزوکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز