سوال ‌های پرتکرار مسافران درباره سفر به شهر کندی سریلانکا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفر به سریلانکا با دیدن شهر کندی کامل می شود. این شهر با جاذبه های دیدنی منحصر به فرد سالانه گردشگران فراوانی را در خود می‌بیند. با اینکه کتاب‌های راهنمای شهری معمولاً خودِ شهر را به عنوان جاذبه اصلی مطرح می‌کنند، اما مناظر محسورکننده‌ای خارج از شهر در منطقه جنگل‌های بارانی، هر مسافری را به سمت تور سریلانکا فرا می‌خوانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با این وجود بسیاری از مسافران سوال هایی را درباره سفر به این شهر مطرح می کنند که در ادامه به پرتکرارترین آنها اشاره می شود:

1- آیا بازدید از کندی در طول همه‌گیری کووید-19 کار معقولانه‌ای است؟

اگر از آخرین دستورالعمل‌های مربوط به کووید پیروی و اقدامات احتیاطی را هم رعایت می‌کنید، پس جای نگرانی نیست. قبل از هر چیزی، باید واکسن زده باشید، چون درصد ایمنی‌تان بالاتر می‌رود.

راز آسمان پایتخت

2- در یک روز از کدام اماکن دیدنی کندی می‌توان بازدید کرد؟

معبد دندان مقدس، باغ گیاه‌شناسی سلطنتی، دریاچه کندی و سایر موارد مشابه را می‌توان در یک روز بازدید کرد.

3- چگونه می‌توان از نووارا الییا به کندی سفر کرد؟

بهترین راه برای رفتن از نووارا الییا به کندی، راه آهن است. سفر از ایستگاه راه آهن نووارا الییا تا کندی 4 ساعت به طول می‌انجامد. در حالت ایده آل، باید در سمت چپ قطار بنشینید تا از تماشای مناظر طبیعی زیبا لذت ببرید. کارهای جذاب زیادی در نووارا الییا می‌توان انجام داد.

4- علت شهرت کندی چیست؟

این شهر به عنوان آخرین پایتخت دوران باستان پادشاهان سریلانکا شناخته شده است. شهر کندی یکی از قطب‌های اداری و مذهبی سریلانکا است. یکی از دندان‌های بودا در معابد کندی نگهداری می‌شوند و به همین خاطر، یکی از مقدس‌ترین اماکن بودایی‌ها در کندی واقع شده است.

5- آیا کندی ارزش بازدید دارد؟

بله. کندی دومین شهر بزرگ سریلانکا است که می‌توان ادویه‌جات و سوغاتی‌های محلی متعددی از آنجا خریداری کرد. همچنین، می‌توان از مزارع چای به صورت رایگان دیدن کرد. هر وقت هم که خسته شدید، می‌توانید به ساحل بروید.

6- در کندی چه باید کرد؟

اگر اهل ریلکس کردن هستید، می‌توانید به اماکن خلوت واقع در این شهر بروید. معابد صخره‌ای، مراکز مدیتیشن و مراقبه و باغ‌های مخلفی در کندی قرار دارند.

7- چگونه از کندی به سیگیریا برویم؟

قبل از ساعت 7:30 صبح در ایستگاه اتوبوس کندی حاضر شوید. معمولاً اتوبوس مستقیم از کندی به سیگیریا در دسترس است. سفر از کندی به سیگیریا حدود 3 الی 4 ساعت به طول می‌انجامد.

8- آیا معبد دندان مقدس ارزش بازدید دارد؟

بله. معبد دندان مقدس که تحت عنوان سری دالادا مالیگاوا هم شناخته می‌شود، میراث جهانی ثبت شده‌ی یونسکو و یکی از زیارتگاه‌های مهم بودایی‌ها است.

آژانس گردشگری ایوار با سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری و برگزاری تور، مقدمات یک سفر عالی و دلنشین را برای شما در سریلانکا فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز